Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Det låter bra! Vet inte riktigt vart det ligger men jag ser väl er. Ses imorgon!
HahaHA..det e rätt tänkt Hanna!!
Haha..först till kvarn då...
Vi har dock blivit förskylda igen...trodde det var över men det verkar ha hållit i sig =( Hoppas ni får en trevlig fika iaf!
Jag vet att dem oxå ska träffas kl. 11
Tack så mycket för fikan idag. Som vanligt mycket trevligt!
Tack för trevlig fikastund idag! Bra ställe också. Hur många vagnar som helst fick ju plats. Dit kan vi gå igen tycker jag!
kram
Hej! Håller me ovanstående mycket trevligt, både sällskap o ställe!
Hoppas ni får en bra helg allihopa!
Japp,,håller med alla ovan!!! alltid lika roligt!!! hoppas det blir snart igen!!
trevlig helg på alla i tråden!!!
kram
Är det någon som kan fika på onsdag eller fredag?
Hej! Vi hänger gärna med o fikar. Kan båda dagarna men blir det onsdag så kommer jag lite senare, har barnvagngympan till halv tolv.
Hej hej!! onds passar oss jätte bra!! vi kan ju ta det lite senare så´Kristin hinner!!
kram
Låter bra, kanske klockan 12 istället? Samma ställe?
Hallå tjejer!!
Vill tipsa er om YOGA med Bebisar!! på tisdagar 10.30-11.30
i Limhamn
kolla in hemsidan www.everybodyyoga.se
Limewave: Ska också på barnvagnsjympa på onsdag! Vilken buss tar du? (du bodde väl också i Limhamn) Blir inte klok på vilken som blir bäst
Hej!
Vi kanske kommer lite senare än tolv men vi kommer. Tyckte det va ett jättebra ställe, går gärna dit igen.
Chokladen: Tror vi tar 34:an o går från södervärn. Det börjar 10.15. Kul då ses vi på onsdag.
kram
Hej hej!!
Vi kommer gärna på fikan i morrn. Ses på smaklöken!!
kram
Jag kommer med, syns där.
Hej!
Vi kommer tyvärr inte imorgon. Vi går på babymassage på onsdagar. Ha det så trevligt!
kram