Mammaledig i Malmö?
Hej!
Följer gärna med på en fika nån dag. Hade varit trevligt. Har en tjej på 9 veckor.
/Hanna & Alma
Hej!
Följer gärna med på en fika nån dag. Hade varit trevligt. Har en tjej på 9 veckor.
/Hanna & Alma
Ett förslag är Systrar och Bröder. Det är ett trevligt café som jag tror är mamma- och barnvänligt. Har sett en del mammor och barnvagnar där. Det ligger inte så långt från Triangeln, efter teatern på Östra Rönneholmsvägen.
Vi som kommer till Systrar och Bröder (Östra Rönneholmsvägen) mån 28/1 kl 13.00 är:
esandis (Emma och Julia)
snäckan80
Hanna o Lilla gny (Hanna & Alma)
fyll i om ni ska med
På tal om träning så har jag börjat på mammagympan på friskis på parkmöllan. Är det någon annan som går dit?
Ses på måndag allihop! Är det förresten någon som promenerar från Nobeltorget-hållet?
Hej Murresnurre! (kul namn :)) Traskar gärna tillsammans till fikan på måndag. Ska vi säga halv ett utanför Konsum på Nobeltorget?
Tack för trevlig fikastund! Hänger gärna med på fika ute igen eller hemma hos någon!
Kram Hanna & Alma
Klara och Elise (aralkanna)
Johanna och Izabella(23an)
Anna och Ella (aisthetis)
Kristine o Emil (limewave)
Jenny o William (snäckan80)
Lisette och Melker (Lissie)
Maria, Bea och Eliah (murresnurre)
Evelina och Liam (jonssonevelina)
Emma och Julia (esandis)
Hanna och Alma (Hanna o Lilla gny)
Oj vilken jättelista det blev :). Jag kommer gärna. Ska vi säga halv 11 utanför konsum, vi som bor vid Nobeltorget? Promenerar vi eller tar vi bussen? Vet inte riktigt hur långt det är.
Det är ca 4.5km dit från Nobel, enligt Eniro. Ganska långt. Vi kan väl träffas utanför Konsum halv 11 ändå och känna av väder och dagsform. Orkar vi inte promenera kan vi ju ta bussen. 3:an går hela vägen verkar det som.
Ses imorgon!
Tack för igår!! Superfin lägenhet, god mat och söta och glada barn! Mycket trevligt! Bra initiativ Klara!
Vi kan såklart vara hemma hos oss någon gång med. Vi har inte så jättestort och saknar kanske bra plats för barnvagnarna, men det går nog att komma på någon bra lösning. Finns det hjärterum så... :)
Nu sitter Alma i babysittern och ropar "ta upp mig!" "ta upp mig!" Måste kila!
kram Hanna & Alma
Hej allihopa!
Är det någon som vill träffas för en fika nästa vecka? Tisdag eller torsdag passar bäst för oss. Blir vi inte för många (dåligt med vagnutrymme) kan vi vara hemma hos oss. Annars kan vi ju gå till konsthallen eller något nytt café?! Vad tycker ni?
kram Hanna 6 Alma