Inlägg från: snäckan80 |Visa alla inlägg
  • snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • snäckan80

Hej på er alla! Hoppas att ni har haft en bra jul! Vad sägs om en fika nästa vecka? Jag kan när som helst, någon som har förslag på tid och plats- kan inte de barnvänliga cafeérna....

God Fortsättning
    från William och Jenny

• snäckan80

Hej! Va kul att så många vill!! Vi kan oså nästan när som helst (utom onds denna vecka)Vad sägs om månda nästa vecka- verkar passa de flesta..och Hansa låter ju bra...Vilken tid passar era småttingar bäst..William sover under dagen (brukar iaf) så mig passar bra efter 12...

Kram

• snäckan80

He på er alla! Det var jätte trevligt att träffa er alla i måndags! Tar gärna en fika igen snart om någon e sugen!
    Hör av er isf!!

Kram

Jenny och William

• snäckan80

Hej..

Vi kan när somhelst! säg en tid och plats så är vi där!!

• snäckan80

Månd åter jättebra!!! Vi kommer!!

• snäckan80

Ja,Jätte skoj att så många kommer!! Har oså hört att de ska ha frukostbuffé..Men får vi inte plats så är det ju inte så långt till Triangeln och gågatan...
    Ses på måndag allihopa och ha en skön helg med era bebsingar..
    Kram från Jenny och William

• snäckan80

Tänkte bara göra ett litet tillägg till er som kämpar med gravkilona...(jag gör det själv) Har anmält mig till barnvagnsgympa på www.rundosund.com. Kostar 300 kr för 6 gånger.

• snäckan80

Va kul!! Jag tog grupp 2...Om du nu kan de dagarna..kul om man känner nån där-..

• snäckan80

Hej MurreSnurre o Hnna o lilla Gry! jag hänger på er vid 12.30 utanför Konsum..bor oså på det hållet! Ses då!

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?