• snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......

• Svar på tråden Mammaledig i Malmö?
  • esandis

Hej! Vi får tyvärr hoppa fikan på mån då Julia är jättesjuk...men hoppas att det blir fler fika gånger så vi kan följa med nästa gång....Ha de så trevligt så sen vi snart igen hoppas jag......//Emma och Julia

• limewave

Stackars Julia, hoppas hon kryar på sig snabbt. Det blir säkert fler fikor. Ni får ha det så bra.

• Lissie

Hej på er alla!!

Det bli nog tyvärr ingen fika med er idag!Melker har varit krasslig hela helgen och är bättre nu men han är jättegnälliig så vi får nog ta det lugnt idag med.Inte så kul att gå iväg om han är på det humöret..
    men hoppas att ni får en trevlig fika-stund!!
    och vi hänger gärna med nästa gång!!
    tänkte prova att gå på en öppen förskola vid fridhem nästa fredag (den 8: feb) mellan 9-12..hade varit kul om någon av er ville hänga med !!!??
    hör bara av er isåfall så kan vi ju bestämma närmare!!

ha det gott så länge!!

kram

• limewave

Tack för fikan idag, jätte trevligt! /Kristine o Emil

• limewave

Tack för fikan idag, jätte trevligt! /Kristine o Emil

• murresnurre

Tänkte oxå tacka för idag! Det gör både jag och Bea gärna om!!

• aralkanna
    Svar på #78
    Hej på er allesammans
     Tack för fikan idag. Jättetrevligt, dock inte så lätt att ses på ett café när man är så många. Tänkte erbjuda er att ses i slutet på veckan här hemma. Passar det någon torsdag eller fredag? Tänkte man kanske kunde köpa med sig lunch och äta tillsammans eller bara fika på förmiddagen, det som pasaar bäst. Hör gärna av er!

Jättekul att träffa er alla idag.
    Kram från Elise och Klara
  • Mising

Jag följer gärna med nästa gång

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?