Mammaledig i Malmö?
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Är hemma med min son på snart 6 veckor och känner för att ta en fika eller liknande med likasinnade......
Hejsan
Jag är mammaledig med en dotter på 5månader. Jag har även en son på 3år, så de dagar han är på dagis träffas jag gärna och fikar. Så om det är okej med er kommer jag gärna på måndag.
Jag tar mig friheten och sätter upp mig på fikalistan.
Vi som kommer till Systrar och Bröder (Östra Rönneholmsvägen) mån 28/1 kl 13.00 är:
esandis (Emma och Julia)
snäckan80
Hanna o Lilla gny (Hanna & Alma)
limewave (Kristine o Emil)
aralkanna (Klara och Elise)
aisthetis (Anna o Ella)
Lissie ( Lisette och Melker)
murresnurre (Maria och Bea)
Va roligt att vi blir så många!
Ja,Jätte skoj att så många kommer!! Har oså hört att de ska ha frukostbuffé..Men får vi inte plats så är det ju inte så långt till Triangeln och gågatan...
Ses på måndag allihopa och ha en skön helg med era bebsingar..
Kram från Jenny och William
Tänkte bara göra ett litet tillägg till er som kämpar med gravkilona...(jag gör det själv) Har anmält mig till barnvagnsgympa på www.rundosund.com. Kostar 300 kr för 6 gånger.
Det verkar skoj, ska nog anmäla mig. Tack för tipset!
Va kul!! Jag tog grupp 2...Om du nu kan de dagarna..kul om man känner nån där-..
På tal om träning så har jag börjat på mammagympan på friskis på parkmöllan. Är det någon annan som går dit?
Ses på måndag allihop! Är det förresten någon som promenerar från Nobeltorget-hållet?
vi kan tyvär inte på måndag men följer me nästa gång istället=)
evelina o liam