• evesam

gyn undersökning av en man????hjälp!!

jag vill inte bli gyn undersökt av en man..
    får man inte välja det själv??
    jag vägrar...har aldrig varit me om en gyn undersökning förut o tänker inte börja med en man...

• Svar på tråden gyn undersökning av en man????hjälp!!
  • Bobbenn
    JLS skrev 2007-11-23 20:22:07 följande:
    Om du inte vill ha en manlig så vill du inte, förstår inte varför folk måste tjafsa emot det. Vissa har obehag inför främmande män, även om de är läkare, som håller på och undersöker underlivet. Det är bara att acceptera och gratta de som inte bryr sig.Jag går heller inte till en manlig gynekolog då jag inte känner mig bekväm med män i sådana situationer men går hos en privat kvinnlig gyn med landstingets priser , bättre kan det inte bliSök privat och kvinnlig, ingen har rätt att tvinga dig eller få dig att känna dig löjlig.
    Visssa tycks finna nöjje i att försöka ändra andra. I slutändan är det ändå DITT val Bra inlägg!
    ♥♥♥♥JAG HAR EN BEBIS I MAGEN!!!♥♥♥♥
  • siamusen
    palmblad skrev 2007-11-23 20:19:45 följande:
    Rakar de vid planerat snitt också?
    Ja, ofta sa rakar de översta delen av haret. Inte hela underlivet dock, eller det har de aldrig gjort pa mig i varje fall utan bara omradet strax under dâr de ska skära.
  • palmblad

Går det att välja ska man få göra det, men inte annars. Vården är hårt belastad som det är.

• Springsteen
    palmblad skrev 2007-11-23 20:03:10 följande:
    Skynket, springsteen? Bor du i USA?
    näää har har de som ett draperi  runt gynstolen... både på MVC och på specMVC så att om någon skulle komma in så ser man inte den som ligger i stolen...
  • Bobbenn
    Tant Greta skrev 2007-11-23 20:22:32 följande:
    Finns privata gynekologer.
    Känns onödigt och dyrt.
  • palmblad

Om landstinget inte kan erbjuda kvinnlig gyn, får man vackert betala privat.

• Bobbenn
    palmblad skrev 2007-11-23 22:24:51 följande:
    Om landstinget inte kan erbjuda kvinnlig gyn, får man vackert betala privat.
    Tur dom kan det då
  • palmblad

De kan inte alltid göra det.

• Bobbenn
    palmblad skrev 2007-11-23 22:27:59 följande:
    De kan inte alltid göra det.
    1 fall på miljonen då typ och då kan man nog vänta 1 vecka
  • SoulChild

skulle inte vilja ha en kille som rotar haha..

Sist så nöp min bm mig i blygdläppen HAHA, S***N va ont de gjorde hahaha

Svar på tråden gyn undersökning av en man????hjälp!!