gyn undersökning av en man????hjälp!!
jag vill inte bli gyn undersökt av en man..
får man inte välja det själv??
jag vägrar...har aldrig varit me om en gyn undersökning förut o tänker inte börja med en man...
jag vill inte bli gyn undersökt av en man..
får man inte välja det själv??
jag vägrar...har aldrig varit me om en gyn undersökning förut o tänker inte börja med en man...
Finns iaf inget att raka på mitt kön
Anser gyn-kontroller vara nödvändigt och bökar inte till det för personalen genom att kräva kvinnlig, eftersom jag inte är rädd.
Jag har gått på olika kliniker då jag gjort gyn-koll pga. jag jobbat på olika ställen bla. Tar den läkare de erbjuder. Kan de erbjuda en kvinna på sjukhuset är det ju bra, men önskemålet kan inte tillgodoses med garanti om där jobbar många män.
Rakar de vid planerat snitt också?
Om du inte vill ha en manlig så vill du inte, förstår inte varför folk måste tjafsa emot det. Vissa har obehag inför främmande män, även om de är läkare, som håller på och undersöker underlivet. Det är bara att acceptera och gratta de som inte bryr sig.
Jag går heller inte till en manlig gynekolog då jag inte känner mig bekväm med män i sådana situationer men går hos en privat kvinnlig gyn med landstingets priser , bättre kan det inte bli
Sök privat och kvinnlig, ingen har rätt att tvinga dig eller få dig att känna dig löjlig.
Finns privata gynekologer.