gyn undersökning av en man????hjälp!!
jag vill inte bli gyn undersökt av en man..
får man inte välja det själv??
jag vägrar...har aldrig varit me om en gyn undersökning förut o tänker inte börja med en man...
jag vill inte bli gyn undersökt av en man..
får man inte välja det själv??
jag vägrar...har aldrig varit me om en gyn undersökning förut o tänker inte börja med en man...
Anledningen till att en annan man än min man rotar i mitt underliv,är att han ska söka&finna "fel"...
Ibland har sambon varit med.Superbra ju!
Har nästan bara haft manliga gyn..
Läkare som läkare tänker jag..kvinnlig som manlig..
De har ju samma utbildning!
Kan bara instämma med de som har positiva erfarenheter av manliga gynekologer. De som jag har haft har varit mycket mer försiktiga än kvinnliga, trevliga till sättet och bättre på att förklara. Och faktiskt de enda som värmt upp undersökningsinstrumenten, innan undersökningen.
Men om du TS absolut känner att du inte vill ha en man, så ring och säg till om det, så de hinner fixa fram en kvinnlig gynekolog till ditt besök
Jag fattar verkligen inte riktigt de som måste ha kvinnlig gyn, det finns ju absolut ingenting sexuellt alls över ett läkarbesök. Vad är man rädd för?
Men en kvinnlig som tycker att gyn-besök för egen del är a piece of cake, kan va för hårdhänt o nonchalant.
Alla har vi olika erfarenheter.
Vad i hela friden gör ni som inte vill ha manliga gynekologer om ni kommer in på förlossningen och förlossningsläkaren är man?
*bara undrar*