• Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • Zirup

Glöm inte att mata era män med grapefrukt, Annals of the New York Academy of Medicine rapporterar att spermaproduktionen ökar med hela 140 % efter bara en veckas ökat intag av C-vitamin. Männen i studien åt 1000mg C-vitamin om dagen.
    Tips på c-vitaminrika frukter:
    netdoktor.passagen.se/default.ns

• Singoalla74

Jag kan försöka med mig själv men att mata maken med massa grejer där går nog hans gräns. Har en kaffeälskande make och skulle jag ta det ifrån han så skulle ingen vilja vara i hans närhet.
    Fast kan ju skicka med lite clementin på jobbet tyvärr så tål han inga andra frukter.

Zirup skrev 2007-11-11 11:18:51 följande:
    Glöm inte att mata era män med grapefrukt, Annals of the New York Academy of Medicine rapporterar att spermaproduktionen ökar med hela 140 % efter bara en veckas ökat intag av C-vitamin. Männen i studien åt 1000mg C-vitamin om dagen.Tips på c-vitaminrika frukter:netdoktor.passagen.se/default.ns...
  • Sofi 79

Jag lägger helt sonika fram två tabletter Mitt val man till sambon varje morgon. Han äter dem snällt...

• Singoalla74

två tabletter?? gäller det inte bara en tablett?? Maken har också sånt men glömmer dom varje gång. Jag har hunnit äta 1 1/2 burk medans han hunnit med en kvarts burk.

Sofi 79 skrev 2007-11-11 11:47:57 följande:

Jag lägger helt sonika fram två tabletter Mitt val man till sambon varje morgon. Han äter dem snällt...
  • Änglatuss

sett nå nytt nu karlarna ska också äta grape och framför allt mycke cvitamin
    bara efter en veckas intag av extra cvitamin ökar spermierna med 140% det ni tjejer
    min karl dricker berocca med mig på morgon!

• Zirup

Ja, du kanske såg det från mig... jag skrev det i den här tråden ungefär 30 minuter innan dig.

Familjen Söderström skrev 2007-11-11 11:52:36 följande:

sett nå nytt nu karlarna ska också äta grape och framför allt mycke cvitaminbara efter en veckas intag av extra cvitamin ökar spermierna med 140% det ni tjejer min karl dricker berocca med mig på morgon!
  • Minni Mouse

Zirup:
    Enligt tabellen som du skrev till oss innan så ska man äta gul kiwi, som innehåller massor med Cviteminer, eller guava. Jag äter nog kiwi hällre än guava :)
    Det här med grapefrukt fungerar faktiskt för mig varje dag, det ÄR gott. Min man vill inte vara med vad det gäller grape, men han tar vitamin tabletter gärna.

• Zirup

Minnie Mouse: jag föredrar faktiskt grönsaker före de flesta frukter och har läst någonstans att paprika innehåller mycket C-vitamin. Så här äts det stora kvantiteter paprika, både som råkost och i maten. Och mannen knaprar på han också här hemma, i förebyggande syfte. Det är säkert aldrig fel med en vitamin-boost så här på vintern... stärka immunförsvaret lite.

• em731

Jag verkar fantastiskt nog vara gravid!! :)
    Så det blir ingen grapemetod denna månad som det ser ut.

Kan iaf berätta att denna månad (när jag blev gravid) gjorde jag följande:
    .Tog en sked Bisolvon varannan dag fr mens till äl ungefär (tänkte ta oftare men glömde)
    .Åt mandelnötter (1-2 nävar per dag) kring äl. Tänkte göra det mer än jag gjorde men glömde det med.
    .Åt extramkt broccolirätter
    .Använde pro-seed alla gånger vi hade sex
    .Hade sex tisdsag, torsdag och lördag den vecka jag hade äl (stegring på fredagen)

Lycka till alla!!!

Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen