Inlägg från: Singoalla74 |Visa alla inlägg
  • Singoalla74

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Jag kör bara apiforce.. för har inge problem med sekretet men kanske ska prova en fjärdedels barnalbyl per dag från ägglossningsdagen och frammåt har hört det kan hjälpa till att inte få mf igen.. men nåt jag läste på osynligabarn.se.

• Singoalla74

brustablett med vitaminer.. går som tv reklam

Familjen Söderström skrev 2007-11-08 16:04:28 följande:

hört talas om det, är det en juice eller vad
  • Singoalla74

Jag kan försöka med mig själv men att mata maken med massa grejer där går nog hans gräns. Har en kaffeälskande make och skulle jag ta det ifrån han så skulle ingen vilja vara i hans närhet.
    Fast kan ju skicka med lite clementin på jobbet tyvärr så tål han inga andra frukter.

Zirup skrev 2007-11-11 11:18:51 följande:
    Glöm inte att mata era män med grapefrukt, Annals of the New York Academy of Medicine rapporterar att spermaproduktionen ökar med hela 140 % efter bara en veckas ökat intag av C-vitamin. Männen i studien åt 1000mg C-vitamin om dagen.Tips på c-vitaminrika frukter:netdoktor.passagen.se/default.ns...
  • Singoalla74

två tabletter?? gäller det inte bara en tablett?? Maken har också sånt men glömmer dom varje gång. Jag har hunnit äta 1 1/2 burk medans han hunnit med en kvarts burk.

Sofi 79 skrev 2007-11-11 11:47:57 följande:

Jag lägger helt sonika fram två tabletter Mitt val man till sambon varje morgon. Han äter dem snällt...
Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen