• Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • TheSunset

vad har du hittat på nu då...haha...
    Nu måste jag gå med i detta oxå..haha...

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Änglatuss

haha, sägs att grape tunnar ut älsekret vilket gör det lättare för spermierna att simma, måste ju va 1000 gånger bättre att stoppa i sej än bisolvon!

• TheSunset
    Familjen Söderström skrev 2007-11-08 14:44:26 följande:
    haha, sägs att grape tunnar ut älsekret vilket gör det lättare för spermierna att simma, måste ju va 1000 gånger bättre att stoppa i sej än bisolvon!
    jäkla påhitt...men jag e på...fan nu måste jag handla oxå,....haha...
  • Änglatuss

Haha, jag ska handla så jag börjar äta några dagar innan äl och så en vecka frammåt så det blir och handla nästa vecka Haha!!!

funkar ju med grapejucie också!

• em731

Jag har nästa äl ca 22-26 nov nån gång. (OM jag inte får ett ovantat + innan det)

Kör gärna med grape den här ggn. Tänkte göra det förra gången. Köpte hem grape men åt bara en dag och glömde det sen (hur nu det kunde gå till???) :)

• em731

Grapen tunnar ju ut och ska ätas ca fram till äl och lite efter. Sen är det ju e-vitamin som gäller för det ska visst hjälpa ägget att fästa lättare. Så från ngn dag före äl och 10 dagar framöver kan man ju köra på att äta mkt sötmandel eller nåt :)

• Änglatuss
    em731 skrev 2007-11-08 14:47:20 följande:
    Jag har nästa äl ca 22-26 nov nån gång. (OM jag inte får ett ovantat + innan det)Kör gärna med grape den här ggn. Tänkte göra det förra gången. Köpte hem grape men åt bara en dag och glömde det sen (hur nu det kunde gå till???) :)
    hehe välkommen in i grapeklubben *S*

Sunset
    tyckte rubriken blev fyndig
  • TheSunset
    Familjen Söderström skrev 2007-11-08 14:49:10 följande:
    hehe välkommen in i grapeklubben *S*Sunsettyckte rubriken blev fyndig
    Du e så fyndig så..

Min gubbe får handla grapefrukt och allt det andra jag behöver på affären när han ändå hämtar sonen....haha...
  • TheSunset

kan man börja dricka det redan???

• Esa

Jag körde grape, bisolvon, mineraler och vitaminer förra månaden och blev gravid, blev tyvärr ett MF men jag blev ju faktiskt gravid av det! Lycka till!

Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen