Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • Änglatuss

haha, sägs att grape tunnar ut älsekret vilket gör det lättare för spermierna att simma, måste ju va 1000 gånger bättre att stoppa i sej än bisolvon!

• Änglatuss

Haha, jag ska handla så jag börjar äta några dagar innan äl och så en vecka frammåt så det blir och handla nästa vecka Haha!!!

funkar ju med grapejucie också!

• Änglatuss
    em731 skrev 2007-11-08 14:47:20 följande:
    Jag har nästa äl ca 22-26 nov nån gång. (OM jag inte får ett ovantat + innan det)Kör gärna med grape den här ggn. Tänkte göra det förra gången. Köpte hem grape men åt bara en dag och glömde det sen (hur nu det kunde gå till???) :)
    hehe välkommen in i grapeklubben *S*

Sunset
    tyckte rubriken blev fyndig
  • Änglatuss

både bisolvon och grape tunnar ut älsekretet vilket för med att sperminerna kan lättare ta sig in och möta ägget :_D

• Änglatuss

jag ska nog köpa jucie istället för köpa frukten för det blir nog billigare, sen kan jag svälja rosenroten, vitaminerna och omegan med ett glas grapejucieglas :_D

• Änglatuss

aja får se, ska som sagt börja äta det nästa vecka/ dricka det visar sig..

• Änglatuss
    Disela skrev 2007-11-08 15:34:51 följande:
    Testa Berocca, har hört att det ska göra susen.
    hört talas om det, är det en juice eller vad
  • Änglatuss
    Singoalla74 skrev 2007-11-08 16:32:28 följande:
    brustablett med vitaminer.. går som tv reklam Familjen Söderström skrev 2007-11-08 16:04:28 följande:
    vore kanske nått att inhandla kanske dags att börja dricka det innan man älar
  • Änglatuss

så evitamin ska man äta efter Ägglossning ojoj vad här man ska bli nyttig

• Änglatuss

berocca stay .... an alert..
    jo nu minns jag!!

• Änglatuss
    AnSo76 skrev 2007-11-09 12:07:14 följande:
    Hallo Vad är grapefrukt bra för? Fick ÄL stegring i förrgår och igår är de försent att börja käka grape?Lycka till alla!!Kramar

ska öka fertiliteten sägs det nått ämne i grapen. vad vet jag inte...

sägs att man ska äta från första mensdag och frammåt

• Änglatuss
    kaslin skrev 2007-11-09 12:19:17 följande:
    Dom säger att folsyra ska oxå hjälpa till med att bli gravid,det sägs så mycket om allt möjligt
    folsyra har jag snart ätit i 100 dagar, eller ja hur många tabletter finns det i vitamineral kvinna (för gravida, ammande och fertilia)
  • Änglatuss

ja det är ju det ju emser, hade hoppats fått pengar idag så jag kunde handla både det ena och det andra ihelgen men men kanske får, har jag inte fått pengar förrns halv 6 idag så är det nog kört får handla på måndahg då!

• Änglatuss

här kör jag denna månad berocca, grape, rosenrot

sen efter äl ska jag äta en banan varje dag, bvitamin, berocca och massor av mjölk, ägg och brocolli

• Änglatuss

sett nå nytt nu karlarna ska också äta grape och framför allt mycke cvitamin
    bara efter en veckas intag av extra cvitamin ökar spermierna med 140% det ni tjejer
    min karl dricker berocca med mig på morgon!

• Änglatuss

här inhandlade jag berocca för ett par dagar sedan och vi dricker den båda två, fick stegring idag, hade sex igår, och ja vi får väl se om de små simmarna för mera konkurens ikväll!

• Änglatuss

hehe... jag har faktiskt inte testat grape denna månad, tog berocca istället tänkte att det innehåller ju cvitaminer nu proppar jag kroppen full med bvitamin!

• Änglatuss
    em731 skrev 2007-11-20 15:53:20 följande:
    Pre~Seed är den första “spermie-vänliga" intima Moisturizern som efterliknar kroppens naturliga sekretion för att befria dig från vaginal torrhet samtidigt som den optimerar miljön för spermierna. Pre~Seed’s fuktighet ges i form av en vätska med samma pH och osmotiska förhållande som sädesvätskan, för att inte skada spermierna. Pre~Seed innehåller ett i naturen förekommande växtsocker (arabinogalactan) vilket skyddar cellfunktionen, och har dessutom en antioxidant-liknande aktivitet. Antioxidantnivån kan vara allvarligt sänkt i sperman hos män som har fertilitetsproblem.(från deras sida)
    skulle man kanske använda!!
Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen