• Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • Änglatuss

här inhandlade jag berocca för ett par dagar sedan och vi dricker den båda två, fick stegring idag, hade sex igår, och ja vi får väl se om de små simmarna för mera konkurens ikväll!

• Minni Mouse

Just nu tar jeg en grape och njuter av kvällen med utsikten över staden. Hoppas samtidigt..

• Änglatuss

hehe... jag har faktiskt inte testat grape denna månad, tog berocca istället tänkte att det innehåller ju cvitaminer nu proppar jag kroppen full med bvitamin!

• Min Engla

em731- Grattis vad härligt!! Undrar bara vad pro-seed är??? Ha en fortsatt bra dag!

• em731

Tackar :)

pro-seed är ett glidmedel som ska göra miljön bättre för spermierna + göra så de lättare kan simma.

Vi använder vanligen inget glidmedel alls men tänkte att det ju inte kan skada att använda pro-seed ändå :)

Min Engla skrev 2007-11-20 15:18:21 följande:

em731- Grattis vad härligt!! Undrar bara vad pro-seed är??? Ha en fortsatt bra dag!
  • em731

Pre~Seed är den första ?spermie-vänliga" intima Moisturizern som efterliknar kroppens naturliga sekretion för att befria dig från vaginal torrhet samtidigt som den optimerar miljön för spermierna. Pre~Seed?s fuktighet ges i form av en vätska med samma pH och osmotiska förhållande som sädesvätskan, för att inte skada spermierna.
    Pre~Seed innehåller ett i naturen förekommande växtsocker (arabinogalactan) vilket skyddar cellfunktionen, och har dessutom en antioxidant-liknande aktivitet. Antioxidantnivån kan vara allvarligt sänkt i sperman hos män som har fertilitetsproblem.

(från deras sida)

• Änglatuss
    em731 skrev 2007-11-20 15:53:20 följande:
    Pre~Seed är den första “spermie-vänliga" intima Moisturizern som efterliknar kroppens naturliga sekretion för att befria dig från vaginal torrhet samtidigt som den optimerar miljön för spermierna. Pre~Seed’s fuktighet ges i form av en vätska med samma pH och osmotiska förhållande som sädesvätskan, för att inte skada spermierna. Pre~Seed innehåller ett i naturen förekommande växtsocker (arabinogalactan) vilket skyddar cellfunktionen, och har dessutom en antioxidant-liknande aktivitet. Antioxidantnivån kan vara allvarligt sänkt i sperman hos män som har fertilitetsproblem.(från deras sida)
    skulle man kanske använda!!
  • em731

Ja det gick ju vägen för oss denna månad. Man vet ju aldrig om medlet var bidragande :)

Det kanske hade gått bra utan oxå men kaaaaaaaaanske hade min mans spermier sänkt sån där nivå...eller jag ett ph som inte var det mest gynnsamma...eller att det var för torrt...
    Och att det isf var just pga medlet det gick så bra :)

• Änglatuss
    em731 skrev 2007-11-20 15:56:55 följande:
    Ja det gick ju vägen för oss denna månad. Man vet ju aldrig om medlet var bidragande :)Det kanske hade gått bra utan oxå men kaaaaaaaaanske hade min mans spermier sänkt sån där nivå...eller jag ett ph som inte var det mest gynnsamma...eller att det var för torrt...Och att det isf var just pga medlet det gick så bra :)
    var det dyrt?
  • em731

Jag minns inte riktigt. Lite dyrt tror jag det var :(
    Men jag tänkte att det var värt att testa en månad iaf.
    Man köpte en förpackning med 6 st engångsförpackningar

• Anonym (F)
    Änglatuss skrev 2007-11-08 15:27:02 följande:

jag ska nog köpa jucie istället för köpa frukten för det blir nog billigare, sen kan jag svälja rosenroten, vitaminerna och omegan med ett glas grapejucieglas :_D

Vilken juice köpte du?🥰
Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen