• Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • kaslin

Dom säger att folsyra ska oxå hjälpa till med att bli gravid,det sägs så mycket om allt möjligt

• Änglatuss
    kaslin skrev 2007-11-09 12:19:17 följande:
    Dom säger att folsyra ska oxå hjälpa till med att bli gravid,det sägs så mycket om allt möjligt
    folsyra har jag snart ätit i 100 dagar, eller ja hur många tabletter finns det i vitamineral kvinna (för gravida, ammande och fertilia)
  • kaslin

själv väntar jag på min äl den är väl mellan den17-20 har min menscyckel som är hela 42 dagar efter jag fick lill tjejen,ni andra hinner ju typ få mens o äl två gånger innan jag får min(-:

• Emser08

Ha, jag har ju grape hemma. Tror jag tar en nu. :)
    Kanske inte hjälper, men jag tar en ändå. Som sagt.. det är ju gott!

• Änglatuss

ja det är ju det ju emser, hade hoppats fått pengar idag så jag kunde handla både det ena och det andra ihelgen men men kanske får, har jag inte fått pengar förrns halv 6 idag så är det nog kört får handla på måndahg då!

• ruru

Hur mycker grapejuice har ni tänkt dricka per dag? Jag vill också hänga på!

• Minni Mouse

För 2 dagar sen började jag mad att ta en grapefrukt om dagen, vitaminer, rosenrot, apiforce, zink. Det blev massor om dagen, 8 st tabletter. Vet inte om det värkligen är bra. Men efter 22:e försöket gör man allt. Och jag tänker göra allt för att bli bravid. Kramar till er alla som känner som jag!!

• Minni Mouse

Gravid= självklart inte bravid :)

• Änglatuss

här kör jag denna månad berocca, grape, rosenrot

sen efter äl ska jag äta en banan varje dag, bvitamin, berocca och massor av mjölk, ägg och brocolli

Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen