• Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • em731

Bisolvon tänkte jag oxå köra på nästa gång. Det åt jag när jag blev gravid m dottern

• Minni Mouse

Jag tror att jag är med på grapegruppen. Det kan inte skada, c-vitamin + det är gått. Är det bara det eller finns det nåt mer man kan ta. JAg känner att efter 22 gånger provar man allt!!!

• Minni Mouse

Vad tråkigt Esa att det slutade så. En bamsekram från mig!

• BejbyBoo

Måste få fråga - på vilket sätt hjälper bisolvon om man vill bli gravid? Är inte det för hosta!?

• Esa

Minni Mouse, har ni gjort en utredning? Vi har gjort det men har även precis varit hos en homeopat och gjort en blodanalys. Jag vet många som blivit gravid efter att ha gått till en homeopat. Vi får se om det funkar för oss (-: Vår läkare tyckte att vi ska försöka ett halvår till eftersom jag faktiskt varit gravid två gånger fast fått missfall. Detta halvåret kör vi enligt homeopatens tips och det får vara en bonus om det funkar! Generellt så är det bra med E-vitamin, Selen, folsyra, zink. Mannen äter selen, E-vitamin och något annat pulver han fick av homeopaten. Lycka till!

• Esa

Bisolvon löser upp allt sekret i kroppen så det gör att spermierna får lättare att simma till ägget. Mannen kan också äta Bisolvon. Vi började äta det en vecka innan ÄL och slutade vid ÄL. Jag har dock hört att om man har normaltjockt sekret så kan det bli motsatt effekt, att ägget inte fäster. Vet ej vad jag ska tro... Prova vetja!

• Änglatuss

både bisolvon och grape tunnar ut älsekretet vilket för med att sperminerna kan lättare ta sig in och möta ägget :_D

• TheSunset

Jag ska börja dricka det redan nu.. Har det redan hemma..

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Änglatuss

jag ska nog köpa jucie istället för köpa frukten för det blir nog billigare, sen kan jag svälja rosenroten, vitaminerna och omegan med ett glas grapejucieglas :_D

• TheSunset
    Familjen Söderström skrev 2007-11-08 15:27:02 följande:
    jag ska nog köpa jucie istället för köpa frukten för det blir nog billigare, sen kan jag svälja rosenroten, vitaminerna och omegan med ett glas grapejucieglas :_D
    hihi...
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen