• Esa

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Jag körde grape, bisolvon, mineraler och vitaminer förra månaden och blev gravid, blev tyvärr ett MF men jag blev ju faktiskt gravid av det! Lycka till!

• Esa

Minni Mouse, har ni gjort en utredning? Vi har gjort det men har även precis varit hos en homeopat och gjort en blodanalys. Jag vet många som blivit gravid efter att ha gått till en homeopat. Vi får se om det funkar för oss (-: Vår läkare tyckte att vi ska försöka ett halvår till eftersom jag faktiskt varit gravid två gånger fast fått missfall. Detta halvåret kör vi enligt homeopatens tips och det får vara en bonus om det funkar! Generellt så är det bra med E-vitamin, Selen, folsyra, zink. Mannen äter selen, E-vitamin och något annat pulver han fick av homeopaten. Lycka till!

• Esa

Bisolvon löser upp allt sekret i kroppen så det gör att spermierna får lättare att simma till ägget. Mannen kan också äta Bisolvon. Vi började äta det en vecka innan ÄL och slutade vid ÄL. Jag har dock hört att om man har normaltjockt sekret så kan det bli motsatt effekt, att ägget inte fäster. Vet ej vad jag ska tro... Prova vetja!

• Esa

Gryntroll, Homeopaten gör en blodanalys där hon ser vilka ämnen som fattas i kroppen. Det kan visst vara så enkelt att barnlöshet beror på att man har en obalans på mineraler och vitaminer i kroppen. Jag fick även ett specialpiller som jag ska ta en varje vecka av. Testa! Den riktiga utredningen har vi gjort genom landstinget och om sex månader sätts vi upp på IVF om det inte har blivit någon bebis fram tills dess.

Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen