• Änglatuss

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Är det någon som vill testa grapemetoden med mej och hoppas att just denna månad flyttar det in en liten bebis i våra magar??

Hört att Grapefrukt ska vara bra för fertiliteten!
    Nån som vill va med och testa!!
    Ska inhandla massa grape och äta minst en varje dag under ägglossningen...

Nå???

Jag har äl 16-18 november tänkte börja äta grape runt den 13 och äta en varje dag fram till den 21 blir många grapes det men ah tur att det är gott..

vem är med mig? *s*

10:e försöket... Fertilitetsmonitor, Grape och Avocado....
  • Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
  • Änglatuss

aja får se, ska som sagt börja äta det nästa vecka/ dricka det visar sig..

• Minni Mouse

Jag har redan glömt att jag fick mens idag, längtar efter äl om 2 veckor. Nu ska jag till hälso b. och köpa allt för denna månad. Grape frukt och juice, rosenrot och apiforce,, bisolvon också. Den här månaden ska vara våran :)
    Jag får nog skriva en lista så jag inte glömer nåt..

• Disela

Testa Berocca, har hört att det ska göra susen.

(¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • em731

Zink till killen ska jag köpa. Känner oxå att den här månaden ska vi göra allt för att det ska lyckas :)

så det blir grape, bisolvon, folsyra, mandel till mig

zink till honom

kanske värt att likaväl komplettera med selen oxå :)

Men ännu finns ju hoppet att jag får ett plus i helgen. Kanske borde köpa in allt detta nu genast + äl-tester m.m. för bara därför skulle väl chansen till + i helgen öka :)

• Esa

Gryntroll, Homeopaten gör en blodanalys där hon ser vilka ämnen som fattas i kroppen. Det kan visst vara så enkelt att barnlöshet beror på att man har en obalans på mineraler och vitaminer i kroppen. Jag fick även ett specialpiller som jag ska ta en varje vecka av. Testa! Den riktiga utredningen har vi gjort genom landstinget och om sex månader sätts vi upp på IVF om det inte har blivit någon bebis fram tills dess.

• Singoalla74

Jag kör bara apiforce.. för har inge problem med sekretet men kanske ska prova en fjärdedels barnalbyl per dag från ägglossningsdagen och frammåt har hört det kan hjälpa till att inte få mf igen.. men nåt jag läste på osynligabarn.se.

• Minni Mouse

em731: Mandel, är det också bra? För vad?

• Änglatuss
    Disela skrev 2007-11-08 15:34:51 följande:
    Testa Berocca, har hört att det ska göra susen.
    hört talas om det, är det en juice eller vad
Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen