En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen
Jag tror att jag är med på grapegruppen. Det kan inte skada, c-vitamin + det är gått. Är det bara det eller finns det nåt mer man kan ta. JAg känner att efter 22 gånger provar man allt!!!
Jag tror att jag är med på grapegruppen. Det kan inte skada, c-vitamin + det är gått. Är det bara det eller finns det nåt mer man kan ta. JAg känner att efter 22 gånger provar man allt!!!
Vad tråkigt Esa att det slutade så. En bamsekram från mig!
Jag har redan glömt att jag fick mens idag, längtar efter äl om 2 veckor. Nu ska jag till hälso b. och köpa allt för denna månad. Grape frukt och juice, rosenrot och apiforce,, bisolvon också. Den här månaden ska vara våran :)
Jag får nog skriva en lista så jag inte glömer nåt..
em731: Mandel, är det också bra? För vad?
För 2 dagar sen började jag mad att ta en grapefrukt om dagen, vitaminer, rosenrot, apiforce, zink. Det blev massor om dagen, 8 st tabletter. Vet inte om det värkligen är bra. Men efter 22:e försöket gör man allt. Och jag tänker göra allt för att bli bravid. Kramar till er alla som känner som jag!!
Gravid= självklart inte bravid :)
Zirup:
Enligt tabellen som du skrev till oss innan så ska man äta gul kiwi, som innehåller massor med Cviteminer, eller guava. Jag äter nog kiwi hällre än guava :)
Det här med grapefrukt fungerar faktiskt för mig varje dag, det ÄR gott. Min man vill inte vara med vad det gäller grape, men han tar vitamin tabletter gärna.
Just nu tar jeg en grape och njuter av kvällen med utsikten över staden. Hoppas samtidigt..