Inlägg från: Minni Mouse |Visa alla inlägg
  • Minni Mouse

En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen

Jag tror att jag är med på grapegruppen. Det kan inte skada, c-vitamin + det är gått. Är det bara det eller finns det nåt mer man kan ta. JAg känner att efter 22 gånger provar man allt!!!

• Minni Mouse

Vad tråkigt Esa att det slutade så. En bamsekram från mig!

• Minni Mouse

Jag har redan glömt att jag fick mens idag, längtar efter äl om 2 veckor. Nu ska jag till hälso b. och köpa allt för denna månad. Grape frukt och juice, rosenrot och apiforce,, bisolvon också. Den här månaden ska vara våran :)
    Jag får nog skriva en lista så jag inte glömer nåt..

• Minni Mouse

em731: Mandel, är det också bra? För vad?

• Minni Mouse

För 2 dagar sen började jag mad att ta en grapefrukt om dagen, vitaminer, rosenrot, apiforce, zink. Det blev massor om dagen, 8 st tabletter. Vet inte om det värkligen är bra. Men efter 22:e försöket gör man allt. Och jag tänker göra allt för att bli bravid. Kramar till er alla som känner som jag!!

• Minni Mouse

Gravid= självklart inte bravid :)

• Minni Mouse

Zirup:
    Enligt tabellen som du skrev till oss innan så ska man äta gul kiwi, som innehåller massor med Cviteminer, eller guava. Jag äter nog kiwi hällre än guava :)
    Det här med grapefrukt fungerar faktiskt för mig varje dag, det ÄR gott. Min man vill inte vara med vad det gäller grape, men han tar vitamin tabletter gärna.

• Minni Mouse

Just nu tar jeg en grape och njuter av kvällen med utsikten över staden. Hoppas samtidigt..

Svar på tråden En Grapefrukt om dagen - Förhoppningsvis Bebis i magen