• bobbosmile

Mitt vatten har gått nu i v 27.

jag ligger just nu inne och bara räkar minuter timmar dagar. Mitt vatten gick i lördags kväll kl 19:45, var i v 27+0. Lades snabbt in och här ligger jag nu.ingn förklaring till varför fosterhinnan spruckit ingen infektion, jag allt är normal förutom att jag ligger här med sipprande vatten och hoppas att inga värkar startar. Har jag tur når jag v 33, då tar dem ut barnet , men värkarna kan plötsligt börja. Ja då var denna resa inte vad man förestält sig. 1000 frågor har man. varför, hur, riskerna. varför har inga värkar startat, är det vanligt att värkar inte behöver starta för att vattnet gått,eller vad är det vanligaste.
    snälla all information tar jag emot, är ju bara sängliggande här å¨sjukhuset med mina tankar.

• Svar på tråden Mitt vatten har gått nu i v 27.
  • Lupiner

Har följt tråden och vill bara säga ett stort GRATTIS!
    Ja, dagens läkarvetenskap och medicin är inte att förakta. Jag hade en liknande upplevelse själv när min dotter föddes, dock kom hon inte lika tidigt som din pojk, så jag vet dina känslor till viss del. Både jag o dottern hade strykit med om vi inte läkarvetenskapen varit vad den är idag.
    Kram och många lycka till!

• Minna72

Åååh vad jag blir glad att läsa att även du mår bra!! Och att prinsen är så stark!!

~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • lindach

Vad kul att höra att det går bra för er!! Njut av varje sekund, jag tänker fortfarande med glädje på alla stunder man satt med Liv i känguru det var det vi levde för när hon fortfarande var på neo.

Lycka till!!

Min Liv - kärleken
  • SvenThorstens

Hej! Hoppas att allt fortfarande går bra för er! Tänker på er!

Stor kram

• Selmas

Samma här! Tänker på er & hoppas allt är bra med er alla
    Kram

Undrens tid är inte förbi!
  • Thisla

härligt att det går framåt! kram på dig och lillen

• Lottietott

Grattis!

Hoppas allt är bra med er

• jni

Hoppas allt är bra med lilla familjen!

Svar på tråden Mitt vatten har gått nu i v 27.