• bobbosmile

Mitt vatten har gått nu i v 27.

jag ligger just nu inne och bara räkar minuter timmar dagar. Mitt vatten gick i lördags kväll kl 19:45, var i v 27+0. Lades snabbt in och här ligger jag nu.ingn förklaring till varför fosterhinnan spruckit ingen infektion, jag allt är normal förutom att jag ligger här med sipprande vatten och hoppas att inga värkar startar. Har jag tur når jag v 33, då tar dem ut barnet , men värkarna kan plötsligt börja. Ja då var denna resa inte vad man förestält sig. 1000 frågor har man. varför, hur, riskerna. varför har inga värkar startat, är det vanligt att värkar inte behöver starta för att vattnet gått,eller vad är det vanligaste.
    snälla all information tar jag emot, är ju bara sängliggande här å¨sjukhuset med mina tankar.

• Svar på tråden Mitt vatten har gått nu i v 27.
  • Luffarmor

Hittade denna tråd nu då jag är på jobbet. Ville bara önska dig lycka till

Finlands svensk mamma åt Rasse 2 år
  • Marielle 84

*håller tummarna för att allt är som det ska*  

• Spaceray

Även jag följer denna tråd nyfiket, hoppas allt är bra med dig ts och din bäbis oavsett om den är kvar i magen eller har kommit ut!! kram

• lindach

Hoppas att ni mår bra alla 3!

Min Liv - kärleken
  • Tina83
    lindach skrev 2007-11-17 17:31:23 följande:
    Hoppas att ni mår bra alla 3!
    vet du nåt..?

hur går det???
  • shqiperi82

Hon har inte varit inloggad sen i Onsdags... Så vet inte vad man ska tro? Hoppas att allt är bra med henne och bebben i alla fall!!!

• Malmöflicka

Jag är så nyfiken och håller tummarna för att de mår bra.

• Tina83

förmodligen har hon fått nu, hon hade ju dessutom ont när hon skrev sist...

• Miniigirl
    Tina83 skrev 2007-11-18 10:05:38 följande:
    förmodligen har hon fått nu, hon hade ju dessutom ont när hon skrev sist...
    Man börjar ju nästan tro det! Åh, jag hoppas att det är bra med dom allihopa, oavsätt bebisen är i magen eller utanför=)
Svar på tråden Mitt vatten har gått nu i v 27.