Sytråden spinns vidare - vit tråd!
www.mmhbarnklader.com/
Inte den bästa hemsidan men hon sa på Symässan att man kunde höra av sig så säljer hon om hon har inne.
www.mmhbarnklader.com/
Inte den bästa hemsidan men hon sa på Symässan att man kunde höra av sig så säljer hon om hon har inne.
Kärringrallyt - finns det uttrycket? Vilket hemskt ord
Var det här i tråden som någon pratade om storleksetiketter som denna någon kanske ville dela av sig utav (mot att man delade kostnaden) eller var det i någons blogg? Någon som minns?
Tack Yrväder, precis den bloggen jag menade
Charmmiss: är det babymanchester du har köpt? Den är jättetunn, och helt underbar att sy babykläder utav, men om det är till dig är det ju tunt. De gröna jag har i min blogg som skulle varit str 80 men blev typ 56 är i den manchestern (inte tygets fel dock ). Kan du inte fodra med singeljersey?
Om man ska fortsätta vara OT så blev jag chockad första inskolningsdagen då de kom med en söt kex för att få ett barn (som också var på inskolning) att bli lugn, sen kom en förälder in med flera stora glassbyttor för att någon hade födelsedag. Nu har jag valt att blunda.. Vår tjej har ju inte ens fått yoghurt annat än naturell tidigare och har kanske smakat en kanelbullebit. Så jag vart besviken!
Cirrus: tyvärr, jag kan inget om den. Ska du köpa?
Esther: välkommen hit
Cirrus: den bruna manchestern till d essa byxorna gekko-attsyengecko.blogspot.com/2007/09/bruna-manchesterbyxor.html är modemanchester så den är inte alls lika tunn, fast inte heller tjock och stel som möbelmanchester. Sen vet jag inte om du menade manchester i jumpsuiten här gekko-attsyengecko.blogspot.com/2007/10/tips-bodysuit.html som jag sydde för länge sen? Det är stretcmanchester så den är inte heller jättetunn. Men båda ovannämnda är mjuka och följsamma.
Om du mot förmodan menade denna: gekko-attsyengecko.blogspot.com/2007/10/lekdrkten-ntligen-klar.html
så är det velour.
Förlåt mitt spammande!
Gullklumpen får få psyschfika, själv fikar jag ofta, gärna och onyttigt
Det skulle givetvis vara plyschfika inte psysch Och förlåt för de andra stavfelen!
Gosmamman: jag skulle nog inte heller våga Ligger den på golvet nånstans tror du? Kan den inte ha åkt in blant tygerna eller nåt konstigt? I dammsugaren?
Charmmiss: fina byxor! Och grym idé att använda äppeltrikån till mudd! Har du förstärkt med resår eller håller det som det är?
Emsebamse: jag har ingen koll på Pfaffs symaskiner så jag kan inte säga bu eller bä tyvärr. Men ett tips är att kolla in på sysidan.se och gå till recensioner där, någon kanske har den och har sagt lite vad h*n tycker. Det är ju en början iaf. Själv skulle jag dock vara tveksam till att köpa en maskin utan att provsy den först.
Fenurila: någon måste ju vara i Gbg och vara intresserad utav att gå gratis på Symässan där? Jag är ju grounded i soffan fram till nyårsafton annars hade jag nappat direkt (om jag hade haft vägarna förbi Gbg vill säga )
Charmmiss: jag har inte varit där än men de sa i butiken i början av september att flytten skulle ske i slutet av september så jag utgår från att de har flyttat nu! Vad jag vet har inte de någon hemsida tyvärr. Om jag mot all förmodan skulle åka til Örebro innan du hinner dit så ger jag en uppdatering!
Mimmi: vad orättvist att säga det, jag som har haft dagdrömmar om att de skulle ha gul velour men inte ser för mig att det ska funka att åka dit. Kanske jag kan be personalen hjälpa mig att profylaxandas när det kommer en värk?
Allt prat om Jofotex kan jag ju stå ut med, det är ju ändå utom räckhåll
Men seriöst Mimmi, hade de mycket annat bra? Hur mycket större är det? Hade de mönstrad velour? Någon snygg trikå? Typ retroinspirerad? Vad sugen jag blir!! Berätta mer om butiken