• SnyggEric

Israel/Palestina

Israel och Palestina befinner sig i konflikt sedan mycket lång tid tillbaka. Palestina beskylls för terrorism mot oskyldiga israeler med sina självmordsbombare, och Israel i sin tur tvingar iväg palestinier från sin hem och hindrar bla annat födande kvinnor att komma till sjukhus genom att neka dem att gå igenom vägspärrar. 

Vad tycker du? Ska man stoppa bistånd till Palestina eller ska man bojkotta Israel?
  • Svar på tråden Israel/Palestina
  • teek taak

Free Spirit skrev 2007-10-13 22:21:37 följande:

Muhammed som alle muslimer respekterer, sa på sin dødsseng:To religioner eksisterer aldri i Arabia!!
    Detta förstår jag och jag vill kommentera. Vad har profeten med konflikten i Palestina förstår jag inte, men vill förklara bara en sak. Med Arabien menade han arabiska halvön annars hade vi aldrig sett några kristna eller judar vara kvar i mellanöstern.
  • Free Spirit
    teek taak skrev 2007-10-13 23:00:04 följande:
    Free Spirit skrev 2007-10-13 22:21:37 följande:Detta förstår jag och jag vill kommentera. Vad har profeten med konflikten i Palestina förstår jag inte, men vill förklara bara en sak. Med Arabien menade han arabiska halvön annars hade vi aldrig sett några kristna eller judar vara kvar i mellanöstern.
    Om han mente den Arabiske halv øya, hvorfor sa han ik det då?

Så vidt eg kan lese så sa han I Arabia..han sa inget om en halvøy..

Og dei har jo hele araberverden mot seg..Iran har jo oftentlig gått ut og sagt at dei skal utslette folket..
  • teek taak

Free Spirit

"Om han mente den Arabiske halv øya, hvorfor sa han ik det då?"

Han SA exakt "arabiska halvön".

• teek taak
    bez skrev 2007-10-13 23:53:27 följande:
    Varför mobbar dom varandra för ?
    Det är staten israel som ockuperat palestina och försöker antingen förgöra eller driva bort landets ursprungliga befolkningen ur deras hemland.
  • bez

teek taak skrev 2007-10-13 23:58:29 följande:

Det är staten israel som ockuperat palestina och försöker antingen förgöra eller driva bort landets ursprungliga befolkningen ur deras hemland.
    Varför då ?
  • teek taak
    snöstjärna71 skrev 2007-10-13 20:33:36 följande:
    Jag vet inte om Free Spirit är kristen men om han/hon är det vore det intressant av veta hur han/hon ser på de kristna palestinierna, som det snart inte finns så många kvar av....
    Hon är bokstavtrogen kristen.
  • Free Spirit
    teek taak skrev 2007-10-13 23:26:11 följande:
    Free Spirit"Om han mente den Arabiske halv øya, hvorfor sa han ik det då?"Han SA exakt "arabiska halvön".
    Det er ik hva en som har tatt doktorgrad i islamsk kultur og historie ved Al-Azhar universitet i Kairo enig med deg om. Han sa nemligen I ARABIA!!

Selv kunne han koranen på rams som 12 åring.

Og om en leser i Koranene så kommer det frem at Allah ik har noe til overs for jøder..eller vantro
  • Free Spirit
    teek taak skrev 2007-10-13 23:59:44 följande:
    Hon är bokstavtrogen kristen.
    Vet du!!
    Det blir for dumt at du gjentar dette gang på gang når du selv ik kan forstå hva eg skriver..for det er jo som Arabisk for deg, som du selv sier.

Du kan der med ik uttale deg om noe du ik vet..
  • Free Spirit
    bez skrev 2007-10-13 23:59:32 följande:
    teek taak skrev 2007-10-13 23:58:29 följande:Varför då ?
    Teek, glemmer at terror organisasjonene er ute eter å utslette Israels folket..
    Det er jo på deres agenda..og dei holder det ik skjult!!
Svar på tråden Israel/Palestina