Inlägg från: fia sthlm |Visa alla inlägg
  • fia sthlm

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

trollbottom skrev 2007-09-06 20:06:50 följande:
    fia sthlm skrev 2007-09-06 19:57:47 följande: För att du inte är öppen för det.
    haha.
    Ok så det jag skrev tidigare att jag tycker det är ok men smink tolkar du alltså som att jag inte öppen för det?
    Jag antar att du tror`? att jag endast umgås med kristna och alltid gjort, där tror du fel kan jag tala om på en gång.

Alexia
    Har flera kompisar i samma ålder, förvisso inte singlar längre heller men deras män sminkar sig inte och vad jag vet känner dom inte heller några som gör det?
    Men ska fråga dom nästa gång vi ses.
    Möjligt att jag inte märkt att vissa killar jag träffat haft smink på sig men jag brukar vara rätt uppmärksam på sånt så borde inte missat det.
    Kikar på idol nu samtidigt och där ser inte killarna ut att ha smink på sig, men dom är ju förvisso i norrland
  • fia sthlm
    trollbottom skrev 2007-09-06 20:22:50 följande:
    fiaJag antar ingenting om din umgängeskrets. Brukar inte hålla på med sånt. Mest för att jag tycker det är fruktansvärt ointressant. Tja, du skrev det efteråt så sorry. Samtliga på tv är dessutom sminkade. Annars ser man helt sjuk ut. Även killar i norrland sminkar sig... Varför skulle dom inte? Fast det beror ju på vilka fördomar man har om norrlandsbor
    nej men det var ju du som inte tyckte det var konstigt skrev du.
    Är inte det ett antagande så vet jag inte vad? *snurrsnurr*

Men alla i norrland går väl i keps och snus under läppen, visste du inte det?

Vi pratade om att det främst var förekommande i storstäder att killar sminkar sig, dom flesta storstäder ligger inte norrland tror jag, är inte så bra på geografi så kan ju ha fel?
  • fia sthlm
    trollbottom skrev 2007-09-06 20:06:50 följande:
    fia sthlm skrev 2007-09-06 19:57:47 följande: För att du inte är öppen för det.
    det där var oxå ett "antagande"
  • fia sthlm
    trollbottom skrev 2007-09-06 21:03:39 följande:
    fia sthlm skrev 2007-09-06 20:51:04 följande: Jag menar att antingen ser du det inte för du är inte öppen för det eller så umgås inte män med dig när dom är sminkade. Och vart har du fått för dig att det är vanligast förekommande i storstäder?
    Vore det konstigt om det var i storstäderna som det förekom mer menar du?
    Jag tror det är vanligare, kan ha fel.

Och jo jag skulle se direkt om någon var sminkad.
    En kille jag känner hade en gång på sig smink lite diskret och undrade om jag såg något annorlunda, och det hade jag sett direkt
    Jag skulle inte bry mig om någon sminka sig, men ingen kille jag känner gör det så.
  • fia sthlm
    Dorian Ertymexx skrev 2007-09-06 23:16:47 följande:
    Eva och Nadjas mamma skrev 2007-09-06 19:31:41 följande: Då vet jag inte vart i stan ni brukar gå... Jag såg minst en bara idag i stan. Sminkad och med kjol.
    Dorian Ertymexx skrev 2007-09-06 23:17:42 följande:
    fia sthlm skrev 2007-09-06 19:33:55 följande: Syntare brukar inte hänga på vare sig skansen eller IKEA. Pröva innerstan, söder... Gärna kvällstid.
    Dorian Ertymexx skrev 2007-09-06 23:21:29 följande:
    fia sthlm skrev 2007-09-06 19:44:19 följande: Och lika många har barn. Jag ser inte en sådan majoritet av barnvangsknuffande melonsmugglare (gravida) på stan som Fl representerar, så det visar hur relevant NÅGON statistik här är.
    vart i stan går du då
    Brukar ofta vara på söder mest dagtid nu för tiden, förr var jag ofta ute på söder runt medis aldrig sett någon i kjol där?

Och nej statistik på fl är ju inte jätterelevant, men dom flesta i sverige är ju faktiskt vanliga svenssons melonsmugglare, och inte punkare eller syntare?
    Jag vet att syntare klär sig så, men vi pratade väl om vanliga heteromän i svenska samhället som går med kjol, trodde jag ialf?
    Vissa muslimska män går ju oxå klädda i långa dräkter.
  • fia sthlm
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m24630662.html

alexia
    Nu känner jag mig inte lika ensammen längre.
    Det är överhängande folk som jag härinne som inte känner någon som sminkar sig i storstäderna.
    Medelåldern på fl är runt 25 enligt flera omröstningar härinne tidigare.
    Skönt då var jag inte "onormal" ialf då
  • fia sthlm
    Alexiaa skrev 2007-09-07 09:41:28 följande:
    fia sthlm- snälla, tittar du på en sådan här sida så speglar det inte normen i samhället...det är ett väldigt opålitligt forum att göra oseriösa undersökningar på.Som sagt, det börjar bli nästan lika vanligt med att killar sminkar sig som tjejer, och då menar jag folk i 20- 35 års åldern.Men som jag beskrev, de killar som typ slutat bry sig om hur de ser ut och lever värsta familjelivet och inte har så mkt mer sminkar sig inte.
    Du skrev att det var konstigt att jag som var 26 och bodde i storstan inte kände till några killar som sminkade sig, och det var visst inte så konstigt eftersom många härinne inte heller gör det trotts att dom bor i större städer.
    Det var vad jag ville få fram.
    Sen är dom flesta här på fl inte över 30 utan medelålder är runt 25 som jag oxå skrev, så dom borde ju känna till det då menar jag, vilket vissa tydligen oxå gör men långt ifrån alla.
    Och om nu nästan alla killar nu för tiden sminkar sig så tycker jag det är konstigt att inte fler även dom som håller till på fl känner en massa killar som gör det?
    För dom rör väl sig i samhället som alla andra?
    Och du skrev att det var långt ifrån bara singelkillar som gör det och dom flesta tjejer här på fl har ju en kille i samma ålder vanligtvis.
    Sen tror jag inte det hänger överhängande modefreaks härinne på fl och det är väl kan tänkas mest såna killar som sminkar sig?

Möjligt att jag missat att vissa jag träffat haft puder eller foundation på sig, vilket verkar vara vanligast?
    Kajal och mascara syns däremot tydligt om någon har, går inte att missa 
  • fia sthlm

ser att du bor utomlands.
    Kan det inte vara så att det är mer vanligt där än så länge än här hemma i gamla svedala?
    Och los angeles är ju rätt känt för att innehava dom snygga och modemedvetna människorna i världen?

• fia sthlm
    Frantic skrev 2007-09-07 13:00:28 följande:
    Det finns massor med människor som är naturligt skapta på så vis att de inte kan få barn. jag förstår inte hur du resonerar.
    Fast att man har problem med fertilteten beror inte på att man föds sån utan att något i miljön, skador, sjukdomar gör en infertil eller ger än låg fertiltet..oftast.
    Ja eller att man väntar för länge så att fertiliteten blivit för låg.

Två killar kan ju aldrig skaffa barn den vanliga vägen och inte heller 2 tjejer.
  • fia sthlm
    memlan skrev 2007-09-07 13:34:30 följande:
    Gabriella S skrev 2007-09-07 11:32:52 följande: Nu är det ju så att de som forskar på fåglar och deras kärleksliv kommit fram till att de fåglar de tidigare trodde levde i livslånga förhållanden inte gör det.De lever ofta i ett "förhållande" med ett av sina syskon. Men de parar sig med olika partners varje gång. Se'n tar de hand om sina ungar med det SYSKON som de delar bo med.
    oj
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?