• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • LisaP

Önskar mig en C, har J och kan för mitt liv inte förstå att ngn önskar sig det hua..

• SingForLife

LisaP; nä jag håller med! hur kan man vilja ha stora?? Svårt att hitta kläder som inte hnger som säck, eller för att inte tala om bh¨ar som inte kostar multum!! mina kostar från åtta hundra o uppåt m de ska se hyfsat moderna ut samtidigt som de gör sitt jobb

Nä de som har små ska inte sukta efter stora, tunga, meloner! Men man är nog aldrig nöjd.. Jag har blivit erbjuden en gratis bröstförminskning men jag är lite rädd för hur ont det ska göra o ev komplikationer o sånt

• Verkligen

Jag skulle vilja ha 75B, har 85D nu och det är skitkasst...

Vad du än tycker så tycker jag tvärt emot...
  • övergiven pappa

bröst är som vad ´du tänker på; en handfull kan vara gott nog o två händer på ett bröst förmycket, det beror på vem det sitter på , är det din drömtjej, bhöver hon inte ha ngra bröst alls, kan va kul o se på men inget viktigt i långa loppet, va vill ja säga ; storleken har absolut ingen betydelse!!!!

• Rulltrappa

övergiven pappa skrev 2007-09-09 02:46:03 följande:

bröst är som vad ´du tänker på; en handfull kan vara gott nog o två händer på ett bröst förmycket, det beror på vem det sitter på , är det din drömtjej, bhöver hon inte ha ngra bröst alls, kan va kul o se på men inget viktigt i långa loppet, va vill ja säga ; storleken har absolut ingen betydelse!!!!
    det har rätt stor betydelse för den de sitter på. det finns många som har allvarliga ryggproblem för att de har råkat få för mycket av de goda. ;)
  • ässeling

en fast C-kupa skulle sitta fint =) Har en fast B-kupa nu..

• Jontefjonte

Har E nu.......ammar.....drömmer om små bröst, typ B!

Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?