• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • Anna Paulita

Jag har d nu och skulle vilja ha en stl större, dvs e.

• Maverich

Jag har alltid haft DD men har gått ner till C (när jag inte är gravid) nu efter jag ammat klart första barnet. Större vill jag INTE ha igen.

• magnolia1972

Jag trivdes med mina 75A och hoppas att jag "får dom tillbaka" efter graviditet och amning

• Butterscotch

C, som jag har, känns lagom för mig. Något toppigare hade kanske inte varit fel dock, här hänger det lite efter graviditet och amning...

• vimse

Jag har 70 DD el 70 E De har bara ploppat upp från ingenstans hade 70 B el C innan var lika nöjd då....:) Men varför man vill ha större bröst är för mig en gåta...bara ivägen *asg* Jag tycker mina är fina oavsett storlek:)

• Pyret 85

Jag har D nu men vill gärna ha en B-kupa

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Evelinis

jag har D nu men skulle gärna haft c.

• tjoppaloppan

Skulle helst vilja ha D-kupa. Då var jag kurvig OCH slank...
    Har nu G-kupa. Överviktig med graviditetstuttar, that´s me.

Efter avslutad amning nästa gång vill jag ha D-kupa igen.
    Jag passar i stora bröst OCH midja... just nu är mitt midjemått för nära bröstmåttet (och värre lär det ju bli några månader framöver) ...

• Black Lady

Har en E -F men skulle vilja ha C, tycker lagom är bäst

Jag är världena bästa mamma - till mina egna barn
  • Yes I am

Jag har D ( eller DD på vissa BHar) och tycker de är helt perfekta.

• Kirenaj68
    Shorona skrev 2007-08-22 13:11:23 följande:

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Mina partners bröststorlekar har varit totalt irrelevanta mig. Det enda "kravet" jag har haft är att de är naturella. Implantat går fetbort. Förstår verkligen inte hur killar kan tända på falska bröst. Är implantaten inopererade av medicinska skäl är det förstås en annan sak. 
Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?