Din "drömstorlek" på bröst?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
C eller D, som jag hade innan graviditeterna.
Jag har d nu och skulle vilja ha en stl större, dvs e.
Jag har alltid haft DD men har gått ner till C (när jag inte är gravid) nu efter jag ammat klart första barnet. Större vill jag INTE ha igen.
Jag trivdes med mina 75A och hoppas att jag "får dom tillbaka" efter graviditet och amning
C, som jag har, känns lagom för mig. Något toppigare hade kanske inte varit fel dock, här hänger det lite efter graviditet och amning...
Jag har 70 DD el 70 E De har bara ploppat upp från ingenstans hade 70 B el C innan var lika nöjd då....:) Men varför man vill ha större bröst är för mig en gåta...bara ivägen *asg* Jag tycker mina är fina oavsett storlek:)
Jag har D nu men vill gärna ha en B-kupa
jag har D nu men skulle gärna haft c.
Vill ha B eller C. Har nu E eller F beroende på modeller.
C har nu E
Skulle helst vilja ha D-kupa. Då var jag kurvig OCH slank...
Har nu G-kupa. Överviktig med graviditetstuttar, that´s me.
Efter avslutad amning nästa gång vill jag ha D-kupa igen.
Jag passar i stora bröst OCH midja... just nu är mitt midjemått för nära bröstmåttet (och värre lär det ju bli några månader framöver) ...
Har en E -F men skulle vilja ha C, tycker lagom är bäst
Jag har D ( eller DD på vissa BHar) och tycker de är helt perfekta.
jag har 80JJ och är väldigt nöjd med dom.