Din "drömstorlek" på bröst?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
C, vilket jag oxå har... lagom Kunde ju vara fastare efter 2 barn
eller?
har 70 d nu. hmm, ja kanske skulle ja kunna tänka mig lite större..men jag tycker egentligen att storleken inte har någon betydelse utan hur de ser ut. Opererade mig efter 2 graviditeter. Det hade ja inte gjort om brösten blev hängiga och så...för små bröst som e fasta är ju ocskå superfint!
hadde C - fick D under graviditet och amning, va D ett tag är nu C igen men ni vet ju hur det blir efter amning? så jag brukar ha d-kupa för att inte det ska se bubbligt ut. Önskar att de va C igen utan bubbel....
När man har D-kupa har jag även kommit fram till att det inte finns så gått om snygga BHar att ha heller...
spelar inte så stor roll...vill helst ha två i samma kup storlek bara:)
Har 75D nu men tycker det är svårt att hitta bh...jag vill kunna gå i vilken affär som helst...75C var en bättre storlek och om jag går ner lite så blir nog tuttarna mindre också.
Röstade på "C", det kändes närmaste den stora B till liten C jag skulle vilja ha, har "E" idag...
Jag kan för mitt liv inte förstå de som frivilligt vill ha större än "C", stora tuttar är verkligen inget att stå efter...
har E idag, ska förminska o skulle då vilja ha en normal C.
Har G idag. Ska föminska och få en fyllig D kupa
Vill bara tipsa alla med stor byst (och andra med för den delen) att Gustaf Melbins på västerlånggatan i sthlm har rea på vissa behåar nu, själv köpte jag en för 100:- i lördags (brukar annars få lägga ut 650:- på mina).
Har strl 85 D önskar att jag hade C-kupa, då kan man ju köpa snygga BH-ar, inte bara praktiska tant-historier.