Din "drömstorlek" på bröst?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
Jag har ingen drömstrl, jag är stolt över de hängiga å rynkiga!! Albin har fått bra mat därifrån, det är viktigast att min son mår bra!
Har 75B-C, vill ha C.
Jag har 70H, men skulle gärna gå ned till 70D när jag är klar med amningen...lättare att hitta bhar då. Innan graviditeten hade jag 70E så jag får se vad det blir sen..
annca; du skrev att bara för att man är bred om ryggenförväntas man ha jättebröst, det var svårt att hitta 80b...jag har samma problem fast motsatt, liten runt om men lite tuttar ändå liksom.
Jag älskar mina bröst precis som de är och har ingen drömstorlek alls
Har 70B och vill ha 70C. Men dom duger ändå.
Har 70/75B men skulle gärna ha typ 75C.
Jag är storbystad och ser verkligen storbystad ut, har en fyllig D-kupa på smal rygg. Gillar formen på dem och gillar egentligen storleken, jag tycker att jag har fina bröst. Men det är INTE kul när man inte kan ha de kläder man vill ha, så något mindre hade de nog gärna fått vara!
jag har D men skulle kunna döda för att få mina fasta Ctuttar igen som jag hade innan barnen
paradise nanny skrev 2007-08-22 20:48:42 följande: