• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • Mar1lyn
    Frantic skrev 2007-08-22 18:39:23 följande:
    Ja med TS är ju helt obegriplig som frågeställning, om jag kryssar i en bokstav så säger det ingenting för ingen vet om jag tänker 65 eller 90.
    Nej, det har du alldeles rätt i, fast det är kanske därför de flesta svarar på vad de har för storlek nu med omfånget o sen vilken kupstorlek de skulle vilja ha. Några har ju dessutom ändrat omfånget på deras "drömstorlek".
    Rules help CONTROL the fun!
  • Sanna 85

jag vill ha 70D hade det innan förossningen nu har jag för det mäesta 70C men kan ha vissa D

• Mamsingen

Jag har C, men skulle vilja ha A eller B. Man kan ha så mycket mer snygga kläder när man har mindre bröst.

The way I see it we´re all on the Hindenburg, so why argue for a windowseat...
  • Meli o Neo

Min C-kupa är helt ok. Lite tommare och slajmigare än jag föredrar men helt ok.

• Needy

Jag har en liten D efter en operation..hade liten A innan. Vill nu ha ännu större..=)

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • Mamma Lotta

Jag har idag 70 d och det är väl ok, men jag skulle önska att de var lite mer fylliga men efter 4 barn krävs det ju i så fall ett ingrepp och det vet jag inte om jag vill...

Storleken säger ju egentligen inte om det är mina " drömbröst" Det är mer formen på dem i så fall....

Life is what happends while making other plans...
  • Dag o natt

Jag har 80C. Är faktiskt nöjd med min kurviga kropp. Även om det finns lite "handtag".

• oOMayaOo

Jag har 85D. Jag är nöjd med kupstorleken men inte formen, if you know what I mean.

Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?