• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • hannahlilla

Jag har 75C & är väl rätt nöjd, lite fastare skulle ju inte skada.
    Drömbrösten skulle vara typ en D-kupa, fasta då också :)
    Får väl se om man har råd med en operation efter nästa barn, iaf ett lyft.  

Elvira, 19/3-07.
  • Johanna 87

70B som jag har eller möjligtvis en 70C

• Floraa

försvinner verkligen brösten om man bantar eller tränar?
    jag har storlek F och de är verkligen förmycket. hatar brösten mer än allt. jag är liten och smal men om brösten kan försvinna om man bantar eller tränar ´kommer verkligen jag börja.

• Pshevil

Har B och är mycket nöjd med B

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • socute

ja jag hoppas på en C nu efter operationen.. ser ut som en sån =) SÅ C!!

• SystraMi

Jag har ett A och ett B, mina drömbröst hade varit lika stora oavsett storlek :P

• NovasMorsa

ja just nu så har ja 80 F då ja ammade blev dom inte så mycke större mest bara "fylligare" och hårdare..ja och så fick ja byte till 90G för annars sipprade alt ut..

ja tycker som att min bröst passar till min kropp (174cm lång)
    men ja har som alltid haft sotra bröst.. om ja skulle vilja göra en operation..joo men ja ska bara min föda barn och amma klart( ammning och graviditet har en förmåga att skynda på tyngdlagen) så ska iaf lyfta dom.. blir dom "tomma påsar" så kommer ja nog göra silicon oxå... men det får vi se då inte för att ja är missnöjd men ja tycker bröst är vackert och kvinnligt och ja har "alltid"(sen de ja fick bröst) haft bröst så

• ninanell

Jag har 70 DD och har ALLTID drömt om små, nästan obefintliga flicktuttar...
    ...typ A- liksom... *drömmer*

• Mica82

Jag har 75D och är nöjd med det. Är lång, (177cm) så jag tycker de passar på min kropp.
    Är i v 15 och d har fortfarande inte vuxit ngt, är glad om de stannar på 75D tills mjölken kommer

Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?