• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • eyry

Jag har 75 c, är nöjd

Älskar mina 2 prematurer
  • Poena

B-kupa, som jag har. De är snygga, har svårare att bli hängiga som stora, är aldrig i vägen, jag får inte ont i ryggen av dem och alla kläder sitter bra.

• the lost little star

drömkupan ligger på C. ligger själv mellan C och D

• Sunna
    Poena skrev 2007-08-23 20:00:05 följande:
    B-kupa, som jag har. De är snygga, har svårare att bli hängiga som stora, är aldrig i vägen, jag får inte ont i ryggen av dem och alla kläder sitter bra.
    Kunde inte uttrycka det bättre själv
    Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
  • Minna07

Det går inte att bara skriva kupstorleken eftersom den varierar med omfånget.

Min drömstorlek är 75B! Större känns bara som om det skulle vara i vägen.

• Scissor Sister

Jag skulle vilja ha fasta toppiga bröst i A- eller B-kupa. Har nu 75D (ca) och så hänger de lite. Men de är ju hyfsat snygga i bh.

• ming

Har C-kupa, men de känns ändå på nåt vis små, så hade jag fått välja helt fritt hade jag velat ha D.
    Fast är så klart helt nöjda med dem, formen och utseendet, de hänger inte alls utan är väldigt fasta och toppiga. (Om man får säga sånt!)

• Bollen82

Har 75C-70D vanligtvis, men nu när dom har svullnat lite så vet det sjutton... Större e dom definitivt.
    Skulle helst vilja ha E, Har haft det tidigare och det funka bra för mig.

• ming
    ming skrev 2007-08-23 20:40:38 följande:
    Har C-kupa, men de känns ändå på nåt vis små, så hade jag fått välja helt fritt hade jag velat ha D.Fast är så klart helt nöjda med dem, formen och utseendet, de hänger inte alls utan är väldigt fasta och toppiga. (Om man får säga sånt!)
    Just det, eftersom kupstorleken är olika beroende på siffran så kan jag säga att jag isf skulle vilja ha 75D istället för mina 75C.
Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?