Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

vem var det som köpt den vita hjärtljusstaken från Coop? Den med två ljus.

Vad heter den?
    Min man kanske är i närheten av ett Coop Forum  dag, och har jag lite tur kanske hinner han gå in där idag. Han vet inte om det än så det är bra om jag vet vad den heter eftersom han inte sett den på bild och jag ska förklara över telefon.

• Sagalin

Ewis, jag hade nog inte haft en tavla sen där tavlan sitter idag utan försökt hitta två lampor istället att ha på den höjden. Du skulle ha en taklampa med va, nåt liknande Juliah har från Indiska?
    Då skulle jag ha nåt "stalllykteliknande" som lampor.

• Sagalin
    Ewis skrev 2007-10-30 07:40:10 följande:
    Tack för inbjudningarna!jag har kikat in hos er nu, va fint Ni har det hemma!!Malins:Du skriver om två lampor över varandra i trappan, hm hur menar du då och vilken sorts lampa tänker du på ??
    Jag menar jämte varandra.
  • Sagalin
    Hjorthan skrev 2007-10-30 07:44:47 följande:
    Den heter Nusnäs, ligger i en röd kartong och på utsidan finns bilder på alla tre sorterna, röd, vit och träfärgad.
    Tack. Då ska jag säga det till maken. Han är redan infomerad. Men det är ju bra att veta vad den heter när han är på Coop.
  • Sagalin

Ewsi, nåt liknande sånt här kanske? Dessa lampor kan man dimma. Fast kanske i nån annan färg.

• Sagalin
    caffe latte skrev 2007-10-30 12:22:37 följande:
    Hejsan! Tänkte höra om det är någon här som har tittat i boken "White christmas"?. Jag funderar på att beställa den men jag har ju ingen aning om den är bra eller inte. Har ni några andra julbokstips?
    Ingen aning. Nån annan kanske kan hjälpa dig.
  • Sagalin
    Lisa1981 skrev 2007-10-30 12:19:46 följande:
    Anton 2005. TAck för svaret Är det någon som vet vart (vem det nu är) hon har köpt den där andra staken med vanliga stakeljus????? oj då blev visst lite snuskigt....Jag tänkte för övrigt lägga upp lite bilder men oteknisk som jag är så vet jag inte hur man gör.Kan någon hjälpa mig. Jag känner att jag snor mycket ideer från er så jag måste vara lie osjälvisk ett tag!!!!
    Tror det var från Åhlens om du menar den hjärtformade.
  • Sagalin
    Smajla skrev 2007-10-30 13:20:55 följande:
    Å puh, får nog gå och lägga mig lite, mår så dåligt..
    Oj, håller du på att bli sjuk eller är det något annat som spökar?
  • Sagalin
    Kajsa M skrev 2007-10-30 13:18:21 följande:
    Ja just det! Det finns bara i katalogen! Inte på hemsidan!
    Jag har inte sett det live ännu. Glömde kolla efter det sist vi var på Ikea
Svar på tråden Vita hem del 5