Vita hem del 5
Anton, fin taklampa, jag undrar liksom dom andra var den kommer ifrån, kostar hur mycket?
Kajsa, lika fint som vanligt! Varit och köpte spegeln än?!
Anton, fin taklampa, jag undrar liksom dom andra var den kommer ifrån, kostar hur mycket?
Kajsa, lika fint som vanligt! Varit och köpte spegeln än?!
LinaoMatilda, alltså jag köper alltid Nordsjös snickerífärg, vit halvblank, vattenlöslig så gulnar den inte.
Pärla vad fint skåpet blev!!!
Näe nu ska Jacob till Bvc, 6mån läkarkoll
Alfas, vit, svart blir så lätt dammig!
Kajsa, blev ju jättesnyggt. Hann aldrig skriva att jag också tyckte mitt på väggen.
Med den vita väggen och speglen tycker jag taklampan inte är helt fel till.
Vad ska du måla eller sy imorgon?
Idag har jag gjort en "Kajsa".
Jag har länge tänkt måla om min antikbetsade Hemnes spegel vit och idag när Saga lämnats på dagis och Jacob somnat i vagnen. Tog jag ner speglen maskerade den och började måla.
Jag har målat en gång till i eftermiddag, men den behöver en tredje strykning och det ska göras imorgon. Känner mig så nöjd. Och det bästa av allt är att jag gjorde det utan att säga något till Marcus som ibland eller rättare sagt väldigt ofta kan ha synpunkter på vad som ska målas om eller inte. NU kan han ju inte säga något när två lager färg redan är på och jag kan ju säga till honom att han tjänat 700kr på att jag målar om den vi har än att köpa en ny vit ifall han skulle börja muttra.
Ewis, jag tycker också skänken skulle bli fin i vardagsrummet.
Våra golvlister i tv-rummet skulle behöva lite ny vit färg ser jag
Åååå mimmamum, jag som hade tänkt beställa en pålle. Tror du kommer ta emot fler beställningar innan jul?