Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Nu har jag fått hem min ljusstake. Marcus köpte den på Coop i Halmstad och det fanns bara två vita kvar! Dom andra färgerna, rött och trä var slut.

Den är jättefin.

• Sagalin
    060.JPG
    Så glad!
    Visst är den fin?
    Ställde den bara på golvet. Ville inte gå in med den i sovrummet när Jacob sover där. Den stackaren(6mån) ska ju inte behöva vakna när hans tokiga mamma fotar för sina vitahemvänner.Oskyldig
  • Sagalin

Kajsa, jag avundas dig, att du tänker, näe nu vill jag måla över dessa fondväggar och sen gör du det samma dag!
    Jag har tänkt i några månader att jag vill måla i hallen men kommer aldrig igång, men så är ju min minsting 6mån och då är det inte så lätt att hålla på.

• Sagalin
    Beatrize74 skrev 2007-10-30 20:59:03 följande:
    Hihi..jag ska föreslå honom det. Faktiskt har jag funderat flera gånger på om han faktiskt har tjuvläst tråden då han kommer med i princip samma förslag som er och tips från bloggare etc. Mystiskt! (Berättade för Jezzika hur maken köpt koltrådslampa för att dra el i vår lykta från Indiska. "Tänkte det vore en fiffig idé, det kan ju bli riktigt snyggt, eller hur vännen?")
    Bea, har inte det inlägget varit med en gång tidigare, eller är det min ammningshjärna som spökar?Förvånad
  • Sagalin
    VeroniQa skrev 2007-10-30 20:54:54 följande:
    Måste bara visa vad min underbara sambo  kom hem med idag, hade nämnt att det är så tyst i nya huset, så när han kom hem efter kvällsjobb så hade han med sig den här *såå glad*  Så nu ska det lyssnas på "lugna favoriter" å bakas scones!Grymt ljud för att vara så liten...hihihi...tur att man har en "pryltokig" man Stora bilder såklart!
    Vad fin radio!
  • Sagalin
    LinaoMatilda skrev 2007-10-31 13:16:15 följande:
    Ni som har koll på det mesta. Vilken färg ska golvlisterna eg vara? Samma som väggen eller samma som golvet eller en helt annan?
    Jag brukar måla med vanlig vit snickerifärg, det är väl standardvit?
Svar på tråden Vita hem del 5