Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

När denna tråd går ut 13/11 skulle vi inte kunna göra en bildtråd med, där vi lägger in alla bilder som vi klistrar in här?

Jag gillar bilder, och för att hitta nån här bland alla 100 sidor som skrivs är inte lätt, så om den ligger i ts är ju bra.

MildaMaränger, blir du nästa TS?

• Sagalin
    juliah skrev 2007-10-25 18:58:44 följande:
    Så skönt Enji, jag sov i TVÅ timmar idag, det du ! Planerar nästa helgs två års kalas. Tror minnsan att det blir scones med lemoncurd. Tänkte ha lax, creme cheese, tomater och rödlök också, vad tror ni om det före allt tårt och kakmumsande? Kan vara rätt mysigt. Ska definitivt leka Leila iallfall

Låter jättegott, får vi komma?

Imorgon ska jag och Saga baka cupcakes, nu när jag ska vara datafri.

• Sagalin

Ni som gjort cupcakes, har ni använt aluminumformar eller muffinsformar (för amerikanska)

• Sagalin
    juliah skrev 2007-10-25 19:32:18 följande:
    Enji, nej jag tänkte som en lite lättare sen lunch typ. Och sedan kakor och tårta.Tårta vet jag inte men det blir kokostoppar, chokladbollar (Noells stora favvo) och sedan står det lite still...får fundera.Kajsa, uschså, hoppas det lägger sig snart!
    Dumlekakor är gott!
  • Sagalin

Dumlekakor är mördegskakor som man trycker ut i aluminumformar och lägger i dumlekola. Dom är farligt goda!

• Sagalin
    Kajsa M skrev 2007-10-25 21:11:38 följande:
    Ingen som tyckte ngt om lampan i vardagsrumsfönstret? Kanske ska ta tystnaden som att den inte passar?Vad tycker ni i så fall om HD-lampan Indigo?www.nublu.se/product_ info.php?products_id=132
    Jag har svarat, jag tycker den passar, samma stil som lampan över matsalsbordet.
  • Sagalin
    juliah skrev 2007-10-26 06:06:03 följande:
    Godermorgon!Nu ska här snart packas och efter frukost åker vi! Hoppas alla får en riktigt mysig helg.
    Ha det så trevligt hos din mamma. Blir vattnet indraget i helgen till tvättstugan?

Min datafria helg börjar kl 12 idag, gaaah, hur ska det gå. Hoppas det är fler som hänger på så man inte missar för myvket.
Svar på tråden Vita hem del 5