Vita hem del 5
Gemelli, hur ligger huset avståndsmässigt från era arbetsplatser?
Jag tycker huset ser fint ut och med nån med smak kan det bli hur fint som helst även om det tar tid.
Gemelli, hur ligger huset avståndsmässigt från era arbetsplatser?
Jag tycker huset ser fint ut och med nån med smak kan det bli hur fint som helst även om det tar tid.
Idag kom mitt paket från Nubulu, jättefina saker.
Skulle ni lägga ut kort i ert bildgalleri när det är stökigt hemma?
Jag såg i någons bildgalleri att på varje kort från deras hem så var det stökigt, massvis med tvätt på golvet på bord ja överallt, sängarna var obäddade, leksaker precis överallt.
Även om det inte är nystädat hemma, om jag ska fota nåt hemma så plockar jag bort vissa grejer. Jag skulle tex inte fota mitt soffbord nu utan att plocka bort saker och torka av bordet.
Gemelli, kul placering av lilla toaletten. Gäller att man inte reser sig för snabbt upp Huset har helt klar potencial
Vad är det för lammullspläd du har bilder på i ditt galleri?
Jeajea, välj tipsa en kompis och kopiera den länken som kommer fram.
Hej, nu har jag och Jacob varit på småbarnsmusik. Jag fundera på om jag ska börja städa idag så att det är klart till helgen.
Jag tror jag ska ha en datorfri helg. Jag känner att jag sitter för mycket här på dagarna och på helgerna. Det enda jag får göra är, att gå in på min internetbank och kolla saldo om det nu skulle behövas, men annars ska jag nog inte vara här. Så min datafria helg börja på fredag kl 12.00 när Saga slutar dagis och slutar på söndagkväll när barnen sover.
Jag måste bara få Marcus till samma sak. Att när han kommer hem på fredag så får han inte heller surfa förrän på söndag.