Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

lasseliten skrev 2007-10-21 10:56:45 följande:
    Hej,Här hemma är det upp och ner! Sonen hade så hög feber igår kväll så att vi åkte till akuten... 40.3 med alvedon och ipren i kroppen! Han bara låg och ryckte i sin säng med lätta feberkramper. Vi fick ett jättebra mottagande på akuten...och till slut gick febern ner lite så vi kunde åka hem! Sen har han varit vaken stora delar av natten...vi är helt slut hela familjen. Nu ska jag baka scones. Det blir en lugn dag här hemma!
    Stackars liten. Hoppas han blir frisk snart.

Vad gott med scones, kanse man skulle ha till kvällen idag. Saga gillar att baka, har du kesella i?
  • Sagalin
    nublu skrev 2007-10-21 11:00:38 följande:
    Malins: Vilket härligt möblemang. Hade blivit kanon med 10 liter vit färg på.
    Du skämtar vaFörvånad Inte ens vit färg hjälper på dettta. Stolarna som är till har M farmor broderat, visserligen jättefint gjort men mönstret är hemskt!
  • Sagalin

Nublu, bara för att bevisa att vit färg inte alltid hjälper så fotade jag lite närmare möblerna.

Ni som är känsliga ska inte klicka på bilden för att förstora!

Inte ens vit färg hjälper på detta

• Sagalin
    nublu skrev 2007-10-21 11:18:08 följande:
    Malins: Oooooopsssss, jag tar tillbaka allt jag skrev innan. De är totalt bortom all räddning.
    TACK, jag började bli lite orolig.
  • Sagalin
    Pärla1 skrev 2007-10-21 11:30:55 följande:
    Ja, det var jag!! Finns de där!!Men jag bor ju mitt i skogen känns det som ibland....Den affären finns bara i storstäder va?
    Kolla in www.lagerhaus.se var dom finns
  • Sagalin

Jag kan inte bestämma vilket som är bäst, tidningar eller tallrikar. Hyllan sitter på väggen mittemot köksbordet så det är smidigt att ha dem där när man vill läsa och ha dem ifred för Saga som läser lite våldsammare än jag.

Men till jul ska det bara vara tallrikar, ha några gamla med julmotiv på.

• Sagalin
    Pärla1 skrev 2007-10-21 16:57:19 följande:
    Måste slänga in ett kort på min lilla tjej som Tomtenissa ;)
    Så söt, är det årets julkort?
  • Sagalin
    jezzzica skrev 2007-10-21 14:36:14 följande:
    malins79 får jag komma och hälsa på hos dig också?
    Jag har lagt till, trodde jag redan gjort det men såg att jag skrivt jezzica och inte jezzzica!
Svar på tråden Vita hem del 5