Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Har lämnat lillan på dagis idag. Hon var sååååå ledsen och höll krampaktig runt min hals. Vi fick vara två man för att lossa hennes tag. AVSKYR att lämna henne när hon är så ledsen. Hon har gått på dagis ett år och gråtit VARJE gång jag lämnar henne. Det går bättre när C lämnar, men det är ju inte alltid han kan. Sen får jag dåligt samvete när jag sitter här hemma och egentligen kunde haft henne här. Men jag ska till arbetsförmedlingen idag ju. Någon lärartjänst har inte dykt upp. Nu vill de att jag ska söka tjänster 8-10 mil härifrån. Men det GÅR ju inte. När min man är i australien och barnen blir sjuka på dagis, ska ajg då säga "jag kommer om två timmar" ?
Tack, kul att ni gillade kudden! Jag har skrivit först på frihand med blyerts, härmade Scriptina, sedan sydde jag med mörkgrått broderigarn stjälkstyg, riktigt skoj faktiskt!
Jaha, då hade man en blogg, dock under uppbyggnad....kommer säkert fråga er experter om hjälp, tar ett tag att komma in i det!
www.lyckanshem.blogspot.com