Inlägg från: LissAnna
|
-
-
Ikea och lite tok
hemmapalandet.blogspot.com
-
Handlat lite nytt
-
Ja, och ganska tunga. Hittade dem hos Coop. Jag som var ute efter såna.Salmiak6 skrev 2007-08-16 09:02:06 följande:Oj dom var fina och billiga!!!
-
Så fin alltså.mimmamum skrev 2007-08-16 08:34:07 följande:Godmorgon!Kan hålla med om att det blir en hel del framför datorn, men det är ju sååå kul, dessutom ser jag väldigt sällan på TV nuförtiden. Jag försöker att sitta här när Albin sover.Smajla, han är snäll han din sambo, jättefina skålar!LCroft, hoppas du kryar på dig!Min inspiration har ju återvänt, sydde ett kuddfodral igår och broderade "lycka" tänkte göra en till ikväll med texten "kärlek". Nu återstår bara problemet om jag ska ha den i sofforna i vardagsrummet eller i köket!
-
Vad duktiga ni är.Pärla1 skrev 2007-08-16 09:18:26 följande:mimma: Jättefin!! Lägger ut min tolkning av "Lycka" kudden, har ju pysslat rätt mkt, men inte lagt ut så mkt här än
-
LCroft skrev 2007-08-16 10:21:20 följande:mimma: Tack och så fin kudde! Smajla: Så gullig din man är.juliah: Får man boka in sig en vecka i ert gästhus? Jag kan sköta tvätten samtidigt Salmiak: Nu missade jag bilden igen!Stina: Fina ljusstakar
-
Jag tycker att du har det snyggt jag.NyfikenRosa skrev 2007-08-16 23:02:27 följande:tjenixen.. kolla in i mitt hem... där hittar du inte såååå mycket vitt. Jag känner mig också lite ensam ibland, min stil är ju inte romantisk som de flesta har valt i den här tråden. jag kan känna prestationsångest över min blogg ibland för kommentarna är få ibland... men jag gör den för mig och visst liite för andra. Men gillar någon den inte så får man låta bli. Tycker att du ska stanna kvar!
-
FinaSalmiak6 skrev 2007-08-16 23:15:05 följande:hihi. Det låter som ett dyrt kalas! 39 kr betalade jag på jem&fix och den flaskan räckte till två stora korgarNyfikenRosa skrev 2007-08-16 23:17:22 följande:Tack!
-
Lite loppisbilder