Inlägg från: LissAnna |Visa alla inlägg
  • LissAnna
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-05 12:17:55 följande:
    Hej!  Puh, vilket dygn jag haft.. igår kl 12 ringde de från äldsta sonens skola, han hade ramlat och de ville att jag skulle komma dit. Jag packade mig och småttingarna och var cyklade dit med darrande händer. När jag kommer upp till skolköterskan ligger min älskling där med ena armbågen vänd åt fel håll. Snabbt till akuten med son som här ONT, röntgen och sen två timmars operation för att få tillbaka armbågen i led, och fästa med några plastgrejor. Tillbringat natten på sjukhuset, och jag  är glad för att jag slipper stanna länge.. Sonen har varit otroligt modig och fantstiskt tålig, sköterskorna ville nog äta upp honom.Nu ska jag dricka kaffe och se om jag kan läsa ikapp.
    Men AJ!

Det där är inte kul. Säg att han får en kram i luften av mig. Annars skäms han kanske.
  • LissAnna
    newht skrev 2007-09-05 18:25:24 följande:
    Tack töser vad gullga ni e, och jag la in ett kort te för jag glööööömde ju hur det platsbyggda skåpet blev...*skäms ännu mer*www.newht.blogspot.com
    Men du vad fint. Kan ni komma hit och hjälpa mig också? Snälla...Kyss
  • LissAnna
    gemelli skrev 2007-09-06 16:59:35 följande:
    Någon som har erfarenhet av DURANCE tvålar och bodylotion mm?Finns på www.saponi.sejuliah,hade Sköna Ting tagit in dom när du jobbade där?
    Jag har tvålen. Den tar aldrig slut.

Min gubbe säger, att nästa gång kan du väl köpa en anna sort.

Men jag älskar den.
Svar på tråden Vita hem del 5