Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
smajla: Va gulligt!!!
Godmorgon.
Salmiak, jag vill ju också se! Speciellt din David Beckham till man
Smajla, vilka fina saker du fått. Din man verkar väldigt omtänksam
Salmiak, Ett tips, i nyaste nummret av Hus och hem var det ett hus som hade istort panel i hela huset, jag tror det var både liggande och stående. Jag läste den hos min syster så jag kan inte kolla vilket.
Godmorgon!
Idag ska jag städa under trappen där allt möjligt samlats på hög. Var lite taktisk igår kväll, slängde ut allt i vardagsrummet så nu MÅSTE jag ta tag i eländet!
Är beredd att hålla med om att tiden jag spenderar framför datorn kunde användas till så mycket annat. Men som malins säger, det är också en form av social kontakt för mig som är hemma och inte har några vänner hemma med barn (emmasa förstås men hon är en tröttis just nu)
Men fl är många gånger alldelels underbart, nu har vi tex lyckats få tag i en rörmokare, tack för det Maria
blurk här behöver vi städa både städskåpet (har ett sånt stort man går in i nästan som en klk) och äldste sonens rum. Maken har ju slipat bort all färg och puts i tvättstugan pga mögel så nu är det ju slipdamm både här och där. Så sonens rum ska saneras. Inte klokt vad slipdamm kan leta sig in fast det är tejpat och igenbommat till tvättstugan.
Ja, så ska jag köra 5åriga dottern till inskolningen på 5årsgruppen på skolan .Hon är egentligen ledig idag men får gå dit ändå så hon inte missar den lilla inskolningen de har. Sen ska jag köra äldsta dottern till en kompis och jag slår vad om att minstingen lär somna i bilen då och det är väl både för- och nackdelar med det.
skulle behöva baka bröd med men vet inte om lusten faller på.
äldste sonen är ledig från sommarjobbet idag så han ska ta sig an att formatera om en eller två datorer och så måste en ny nätverkskabel dras till nya arbetsdatorn som jag fått och sen kommer en ny multimaskin till kontoret idag så den ska installeras med.
Ja, det är en del som ska hinnas med men vi får väl se hur långt vi hinner idag, är ju ledig imorgon med och så helgen men sen är det kört. Då drar skolan igång.
Håller med om att man kanske spenderar lite väl mycket tid framför datorn. Men just att titta in här man blir så inspirerad och jag älskar att titta på vackra saker och sen alla bloggar som finns, visst jag hinner inte med att göra alla saker men nån gång kanske. Sen är datorn en superverktyg för att ta del av recept det finns HUR mycket som helst...