MariaV skrev 2007-08-16 06:15:57 följande:
Godmorgon. Salmiak, jag vill ju också se! Speciellt din David Beckham till man Smajla, vilka fina saker du fått. Din man verkar väldigt omtänksam
tack! jo, han har sina ljusa stunder
Busan skrev 2007-08-16 07:56:02 följande:
Smajla: Vilken gullig man du har. Hoppas att du mår bättre.
tack, och tack för att du frågar
, jo, det känns lite bättre även om det är tungt just nu.
mimmamum skrev 2007-08-16 08:34:07 följande:
Godmorgon!Kan hålla med om att det blir en hel del framför datorn, men det är ju sååå kul, dessutom ser jag väldigt sällan på TV nuförtiden. Jag försöker att sitta här när Albin sover.Smajla, han är snäll han din sambo, jättefina skålar!LCroft, hoppas du kryar på dig!Min inspiration har ju återvänt, sydde ett kuddfodral igår och broderade "lycka" tänkte göra en till ikväll med texten "kärlek". Nu återstår bara problemet om jag ska ha den i sofforna i vardagsrummet eller i köket!
tackar!
Salmiak6 skrev 2007-08-16 08:57:55 följande:
Jätterar make du verkar ha!!!
tack, jo, han är inte så dum!
mimmamum skrev 2007-08-16 08:34:07 följande:
Godmorgon!Kan hålla med om att det blir en hel del framför datorn, men det är ju sååå kul, dessutom ser jag väldigt sällan på TV nuförtiden. Jag försöker att sitta här när Albin sover.Smajla, han är snäll han din sambo, jättefina skålar!LCroft, hoppas du kryar på dig!Min inspiration har ju återvänt, sydde ett kuddfodral igår och broderade "lycka" tänkte göra en till ikväll med texten "kärlek". Nu återstår bara problemet om jag ska ha den i sofforna i vardagsrummet eller i köket!
jättefin!
Pärla1 skrev 2007-08-16 09:18:26 följande:
mimma: Jättefin!! Lägger ut min tolkning av "Lycka" kudden, har ju pysslat rätt mkt, men inte lagt ut så mkt här än
vad fin!
Salmiak6 skrev 2007-08-16 10:19:52 följande:
JAg har fått jobb!!!!!!!!!1 Börjar imorogn!!!!!
Nämen vad härligt, grattis!!!
Vad blev det för nåt jobb?
LCroft skrev 2007-08-16 10:21:20 följande:
mimma: Tack och så fin kudde! Smajla: Så gullig din man är.juliah: Får man boka in sig en vecka i ert gästhus? Jag kan sköta tvätten samtidigt Salmiak: Nu missade jag bilden igen!Stina: Fina ljusstakar
tack!