lasseliten skrev 2007-08-21 07:29:51 följande:
God morgon! Idag bär det av till Ikea - igen! Ska byta några täckskivor tilk köket. Hoppas jag hinner förbi Rusta för att se om det finns några boxar kvar.... Vad har ni för planer för dagen?
Städboxen har jag också köpt som en muta för att få mig att göra iordning i städskrubben. Just nu är det slänga in sakerna och stänga dörren fort fort innan man får dem över sig
Busan skrev 2007-08-21 08:18:51 följande:
Lyxproblem? Vi har ÄNTLIGEN bestämt oss för att köpa ett nytt köksbord. Maken vill inte lägga ner för mycket pengar absolut max 12000. Var på Mio och kollade Åminne men vilken besvikelse, bordet är gjort av träfolie heter det melanim! Stolarna är lite klena till min långe make. De hade ett rosie kvar som de skulle ha 7995:- för det var lite kantstött men det är lite slitet från början., gillar det verkligen. Kollade Frösö på EM men det vita känns vaniljfärgat. Har kikat på Elviras bord med stolar kampanjpris 17995:- (inte aktuellt enl maken). Och Wilma på Mio dregglar men det blir dyrt.. Ska kika på ett rustikar bord idag på en affär i stan kollade på det genom rutan igår kväll. Såg jättefint ut. Har tankar på ekbord med vita Elvirastolar eller blir det för mycket kontraster?Långt inlägg men nån som har förslag.
Kika in i mitt kök så ser du kontrast mellan vitt och ek vid köksmöblemang.
Mettan69 skrev 2007-08-21 08:22:53 följande:
mimmamum: I går kom hjärtegrynet hem till mig. Tusen tack, det var lika fint i verkligheten som på bilden. Sprang runt i hela huset innan jag bestämde mig för att det får hänga i hallen. Min minsta son är på pricken lik sin pappa. "-vad skall du ha det till mamma?" Mamma tycker det är fint och därför vill jag ha det. "- men vad skall du ha det till?". Verkligen pappas pojk men jag skall lära han också att om mamma får ha fina saker som mamma tycker om så är mamma nöjd och glad.
Vad gulligt, låter som han går i pappas fotspår