Vita hem del 5
Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!
Smajla: Vilken gullig man du har. Hoppas att du mår bättre.
Skriver också under att jag sitter för mycket framför datorn, men det är på samma sätt här, har egentligen inte så många vänner som är hemma med barn på dagarna och här får man ju pratat av sig lite med likasinnade människor Plus att man får se så många fina hem och allt fint ni gör.
Skolorna har börjat här redan så det blir väl att köra iväg Nico snart, var nog meningen att han skulle cykla men så började jag tycka så synd om honom som ska direkt efter skolan till ishallen och träningar så jag kör honom, hem slipper han ju med sin far.
Borde verkligen också städa, otroligt så stökigt det kan bli bara för att man är däckad i en dag. Men som jag hostar och snörvlar så vet jag inte hur jag ska orka? Bara att ta tag i det antar jag, lite trevligare att ligga på soffan och tycka synd om sig själv i ett rent hem
Godmorgon!
Kan hålla med om att det blir en hel del framför datorn, men det är ju sååå kul, dessutom ser jag väldigt sällan på TV nuförtiden. Jag försöker att sitta här när Albin sover.
Smajla, han är snäll han din sambo, jättefina skålar!
LCroft, hoppas du kryar på dig!
Min inspiration har ju återvänt, sydde ett kuddfodral igår och broderade "lycka" tänkte göra en till ikväll med texten "kärlek". Nu återstår bara problemet om jag ska ha den i sofforna i vardagsrummet eller i köket!
Gör du det juliah!
okej en liten snabbis igen då
Handlat lite nytt
hemmapalandet.blogspot.com
tjenixen
Ja jag tänkte på färdigbyggda garage när jag angav den summan. Det blir ungefär halva priset om man gör det själv.