Vita hem del 5
Så kul med en ny tråd! Jättebra NR!
Så kul med en ny tråd! Jättebra NR!
Godmorgon!
M HOW, det låter ju underbart! Smaskigt!
Vad kul att ni gillade Lenas hem, det är bara sååå underbart, har drömt om det inatt!
Jag känner att inspirationen har återvänt! Idag ska jag handla material till hela TVÅ nya projekt, hoppas hoppas de blir lika bra som i mitt huvud!
M HOW, du är snäll du!
nublu, vad är det för säckar?
Gemelli, vilken fin skötväska! Men jag måste erkänna att jag tyckte den var finast i svart eller brun! Det lönar nog sig att lägga nån extra hundralapp och bli riktigt nöjd!
LCroft, vad fint det blev! Men jag förstår precis din frustration! Det var verkligen inget lätt projekt!
Vad bra det blev Salmiak! Tänk att du har blivit så omvänd, kan det bero på oss måntro!? Det ser verkligen mysigt ut med kuddarna och linnelängder blir nog super!
Tack, tog fem röda bara, skönt eftersom mina andra projekt verkar vara på livstid!
NR- zink låter fint! Var hittar du sådana hjärtan? Såg du i min blogg hemma hos Lena? Hon hade zinkhjärta från Skarp med texten puss, så fint!
MariaV, annonsen fanns inte, vill ju se!
Vad kul att ni gillade det! Och det är HELT ok att "stjäla" det är ju det som är så kul att kunna byta ideér!