Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 5

Ja man kan ju undra! Nej nån måtta får det faktiskt vara, känns lite som ett skämt faktiskt. Jag tänker då inte hoppa i och fota mig, vem vet vart det kortet hamnar!?

• mimmamum

Hihi, nej det verkar helt tokigt! Jag lovar att visa er, bara er, bilderna om jag tar några! *fniss* Jag tycker att är man intresserad får man väl komma och testa själv eller? Så desperat är jag faktiskt inte!

• mimmamum

Hallå, här var det lugnt idag! Jag är så glad, hittade två glasburkar på loppis idag precis som jag önskade. Nu står de på hyllan med texterna stearinljus och värmeljus! Det blev Scriptina såklart, tycker den är så fin mot det vita!

• mimmamum

Tack Bea, idéer är till för att delas Skrattande! Jag tror det är nyttigt med lite nytt, känner att jag vill ha lite mer avskalat, mer vita fria ytor som ger möjlighet till fria tankar!

Vilka söta barn du har, det är bara att tacka och ta emot!

• mimmamum

Godmorgon!

Korall, jag gjorde etiketterna själv, använde akvarellpapper och så klistrade jag utskriftspappret direkt på det och klippte av två hörn - busenkelt!

amanda25, det lät väldigt intressant! Kanske man får ta en tur till Gävle snart igen, kan du berätta nåt mer?

malins79, vad kul med loppis! Det är klart du ska pruta lite! Flört

• mimmamum

Lasseliten, nej inte ännu, hoppas att de dyker upp imorgon! Min sambo börjar också jobba och det är alltid kul med lite överraskningar! Idag ska vi åka till Hildasholm! Ett gammalt underbart hus med fantastiska trädgårdar, hoppas på mer inspiration, gillar rikitgt gamla kök och badrum! www.hildasholm.org

• mimmamum

Amanda, det låter spännande, berätta allt sen om den nya butiken och ha en trevlig tripp!

Om ni fick välja.... Vad skulle ni vilja ha på väggarna i en hall, ni får välja på följande tre alternativ: 1. pärlspont, 2. råspont eller 3. brädor. Allt i stående riktning och vitmålat!  

• mimmamum
    nublu skrev 2007-08-19 17:38:20 följande:
    Om det prompt ska vara stående så väljer jag pärlspont. Hade det varit liggande så hade jag valt brädor...eller råspont...eller, nej brädor...tror jag!
    Hur ska du ha det egentligen!? Skrattande Tror du inte det skulle bli konstigt med en hel hall med liggande? Tänker att det blir svårt i hörnen och så! Vill gärna veta vad ni tänker!
Svar på tråden Vita hem del 5