Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum
    juliah skrev 2007-08-31 10:46:03 följande:
    mimma ska det ju stå, föresetn,får du tag i billiga omålade hästar där du bor? Var i nusnäs och köpte givetvis bara en som blivit vit. Måste nog ta och göra en liten tripp till vackra dalarna!
    Jag förstod att det var mig du menade, Mimmi är väl på jobbet?!Skrattande

Ja, rätt så billiga hästar, jag vill ha det där första såget, innan de har börjat tälja på den, de är lite kantiga då! En tripp till Dalarna är alltid mysigt!Glad
  • mimmamum
    lasseliten skrev 2007-08-31 11:11:00 följande:
    Jaaaa, våra SMEG-grejer till köket kommer i nästa vecka...Nu kan vi snart fixa klart köket ju!!!
    Underbart! Vill ha massor av bilder!
  • mimmamum
    lasseliten skrev 2007-08-31 11:21:38 följande:
    funderade nämligen på om jag skulle beställa en häst också av dig....åh, jag shoppar så mycket i bland....men den var ju såååå fin!
    Säg till om du vill ha en! Då slår jag in dem i samma paket! Glad

Mimmi, här inne på arbetstid? Hihi! Är det det som våra skattepengar betalar! Skrattande Tack förresten, du har så många underbara ideér ändå så denna kan du väl bjuda på! Skrattande
  • mimmamum

Tusen tack för era kommentarer om min Änglapålle! Det är så skönt när man själv är nöjd också, ni kanske vet känslan, fast det tog några försök innan jag blev det! Glad

Salmiak, häftigt var ordet!

INOX, åh så fint ni har fått det!

NR, skickar en stor kram till dig, du är bara sååå välkommen till Dalarna, jag kan vara din guide!

Svar på tråden Vita hem del 5