Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vilken tur att ni tjejer finns som är lika inredningstokiga som jag! Min omgivning tror nog att jag är lite smått galen, tänker ju nästan BARA på inredning! Är så glad att ni finns!

• mimmamum

lasseliten, kan vi inte få en liten tjuvtitt till, är sååååå nyfiken!

Gemelli, vad fint lilla Vide kommer att få det, panel är så vackert! Vad för färg har ni målat med?

Jea, håller med juliah, är bara så trött på alltsammans just nu, ska ringa och boka bord på loppis, sälja, tjäna pengar och påbörja mitt nya liv med VITT/svart och en gnutta lila! Flört

• mimmamum
    numberone skrev 2007-09-02 18:36:09 följande:
    Testar igen!www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4
    Så fint! Och en SMEG! Jag är kär i SMEG tror jag, min fästman är dock lite mer kritisk, till priset för det första, sen att jag vill köpa den på nätet och sen undrar han var man köper reservdelar, bagateller eller hur? Skrattande
  • mimmamum

Ja, lila är inte fel! Med en väldigt vit bas behöver man ju inte göra några större förändringar när man tröttnar, vilket jag är HELT säker på att jag kommer att göra, men nu känns det så rätt! Några ljus, kuddar eller blommor i lila ska jag nog satsa på!

• mimmamum

Hvita, aha, då är jag med! Min fästman bara skrattar när jag säger att jag vill ha in lite mindre romantik och mer maskulin omklädninsgsrumskänsla i vårt hem, men ni förstår väl?

Svar på tråden Vita hem del 5