Vita hem del 5
Godmorgon!
Emmasa, vad kul med en tjuvkik, ser jättemysigt ut! Är så avundsjuk på dig som har ett helt nytt hus att inreda!
Surtuft, lycka till!
Godmorgon!
Emmasa, vad kul med en tjuvkik, ser jättemysigt ut! Är så avundsjuk på dig som har ett helt nytt hus att inreda!
Surtuft, lycka till!
Nytt inlägg! Välkomna dit!
Lillsyrran, ska försöka! Om du har PC klickar du på den första WinTrueType, välj spara på skrivbordet. När den ligger där högerklickar du på den och väljer extract files. Då skapas en ny mapp på skrivbordet. Du öppnar sedan kontrollpanelen och teckensnitt, där får du leta efter typ ladda in eller liknande. Du kan också prova dra in mappen där. Himmelbit hjälpte mig!
Godmorgon lasseliten!
Alltid lika kul med IKEA! Den boxen är så fin, är också sugen på den!
Idag blir det promenad och läkarbesök, Albin har fått öroninflammation lite otäckt fast han verkar rätt glad ändå!
Sen tänkte jag försöka städa lite, och pyssla med ett litet nytt projekt innehållande en dalahäst! Är man dalkulla så! Får se hur det blir, ibland ser det mycket bättre ut i huvudet än i verkligheten!
Jo höll nästan på att glömma, kanske SWAP paketet kommer idag!
Tack M HOW, vad kul att du blev nöjd! Så städboxen finns inte i Falun? Blir det nåt speciellt på IKEA?
Busan, om ni ändå ska lägga så mycket pengar tycker jag du ska satsa på klassiksa Leksandsstolar, det finns med hög rygg också. Vi har fyra stolar och de är så fina och vilken kvalitet! Kolla här: leksandsstolen.se Går säkert att beställa därifrån och det är mycket billigare än att köpa dem i affär!
Mettan, vad kul, så du var en av de som beställde, jätteskoj! Vilken färg fick du?
Mettan! Vad kul!
Busan, vad tycker du om stolarna?
M HOW, makeover är ju du expert på, så kul! Ja kolla där!