Smajla skrev 2007-09-06 14:47:00 följande:
Inte alls tråkig, du är superduktig och gör hur vackra arrangemang som helst!
Adamama skrev 2007-09-06 15:19:21 följande:
Jag tycker för det första inte att den är tråkig. Men om jag skulle ha ett önskemål så vore det nog inte mer av inredning och så - det finns så många som har - utan mer av det som är din specialitet - blommor. Du skrev ju lite i bloggen att nu är det dags att sätta lökar och fröså - sådant hade jag vleat ha lite mer om-. Vilka lökar tycker du att man ska sätta - lite tips på var man kan beställa, vilka som är finast, vilka fröer ska man så nu och lite sådant. Jag är ju ganska nybliven hus och trädgårdsägare och skulle behöva lite inspiriation och tips för att inte bara ha påskliljor i trädgården.
ok, ska bli!
Smultron och glass skrev 2007-09-06 15:22:18 följande:
JeaJea: Oh, hur har jag kunnat missa din blogg?!Jättefina arrangemang! Jag är inte ett dugg avundsjuk på din butik... Med tanke på antalet besökare per dag så får inte jag heller speciellt många kommentarer. Å andra sidan kommenterar inte jag heller i alla bloggar jag läser (men jag försöker bli duktigare, för det är ju så kul att få kommentarer).
tack
men du är nog inte avundsjuk på mina arbetsdagar kontra min lön.
Det är väl så, jag ska också kommentera mer själv, man blir ju så glad.
LCroft skrev 2007-09-06 15:34:31 följande:
numberone: Lycka till!JeaJea: Nej absolut inte tråkig och underbara blommor och kransar som du visar. Kan du inte visa nångång hur du gör endera en bukett eller en krans från början till slut så att även jag som är apdålig på sånt kanske skulle klara av det?
jo det kan jag. Tänkte skriva lite mer om just kransar och vad man behöver och lite småknep. Jag lovar även du klarar det
T.o.m. min granne som hatar att pyssla gjorde en här som hennes man sa var den finaste han någonsin hade sett. Bra betyg.