Vita hem del 5
Godmorgon! Tack för trevligt välkomnande Jag vaknade också tidigt, hoppades få se vårt rådjurspar som bor i trädgården men de hade redan vaknat.
Godmorgon! Tack för trevligt välkomnande Jag vaknade också tidigt, hoppades få se vårt rådjurspar som bor i trädgården men de hade redan vaknat.
finns inte IKEA´s porslinsknoppar kvar? De där man ser en skruv i mitten, de tycker jag är väldigt fina ihop med skålhandtag på lådorna.
grämer mig att inte vi bytte knoppar nu när vi målade om, hann inte med riktigt och sen var det försent.
Adamama: Juliah har rätt de kostar 800, det var nog så att skillnaden var 400 mellan Himla och Lexington. Sorry.
Mori: *gulp* Jag älskar svarta eller rostiga urnor, så min röstär att det räcker så där. Får nästan lite ont när man målar sånt som är fint från början. Samma sak med guldspeglar och kristallkronor.
Lynn: Vi bor också på landet. Visserligen bara 5 minuter med bil till affären och 10 minuter till Malmö men ändå så att det inte finns bussar, lekplatser eller några gångvägar.
Det var lite trist när man ville ut och gå med vagnen. Det vi möjligen oroar oss för är att vi får skjutsa runt barnen en massa sen men det gör man säkert ändå.
Min man längtar ibland tillbaks till tätorten och vi kollar hus då och då men det ska verkligen vara något alldeles extra för att vi ska flytta härifrån. Fördelarna överväger nackdelarna, helt klart.
Smajla: välkommen tillbaks!
Salmiak: var rädd om dig!